• سه شنبه 22 فروردین 1402
  • الثُّلاثَاء 20 رمضان 1444
  • 2023 Apr 11

پرواز هواپیمای ایرانی تا 2سال دیگر

زیرساخت‌های تولید هواپیماهای زیر 100نفر در داخل آماده است
ساخت هواپیمای مسافربری ایرانی سال‌هاست که مورد توجه قرار گرفته است. طی سال‌های گذشته شرکت صنایع هواپیماسازی ایران در این زمینه تلاش‌هایی انجام داده که البته چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.

به پایان سلام کن

نابودی رژیم صهیونیستی از آن دست آرمان‌های محبوب در میان ملت‌های مسلمان است که به‌گفته رهبر معظم انقلاب، در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

فروپاشی صهیونیست‌ها از درون آغاز شده است

در هفته‌های اخیر شاهد موجی از اعتراضات درونی ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه رژیم صهیونیستی به‌دلیل نشان داده شدن روحیه استکباری سردمداران افراطی این رژیم کودک‌کش و عیان شدن واقعیت‌ وجودی این رژیم برای ساکنان این منطقه هستیم.

رؤیای شیرین اقتصاد دریا

وقتی نهم تیرماه1394رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور وقت سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ و بر تقسیم کار و تعیین نقش ملی در مناطق، استان‌ها، نواحی و سواحل و جزایر کشور تأکید کردند، انتظار می‌رفت دولت و مجلس در قانونگذاری به‌ویژه در قانون برنامه ششم توسعه، اهمیت اقتصاد دریا را جدی‌تر بگیرند.

شهر میزبان شب زنده‌داران قدر

معابر شهر به مناسبت شهادت امام علی ع سیاهپوش شده‌اند و به مناسبت لیالی قدر اکران‌های فرهنگی با فرازهایی از دعای جوشن کبیر، ‌ماه من علی، فزت و رب‌الکعبه و... در نقاط مختلف تهران و در قالب پویش «نشر خوبی‌ها» انجام شده است.

زنان ایرانی در سال ۱۴۰۱ چه موفقیت‌هایی کسب کردند؟

در همشهری آنلاین بخوانید

آغاز احیای 100روستای تاریخی

پشت پرده فناوری تشخیص چهره