18
سه شنبه 22 فروردین 1402
شماره 8747
ورزش2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
لیگ بیست‌ودوم در حالی به هفته‌های پایانی رسیده که کورسی فشرده و کم‌سابقه برای کسب عنوان قهرمانی بین 3‌تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس برقرار است.
شاید در پایان نیم‌فصل اول کمتر کسی می‌توانست تصور کند استقلال در چنین روزهایی شانس بالا برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد، اما این اتفاق رخ داده و آبی‌ها در کنار سپاهان و پرسپولیس، مثلث مدعیان را تشکیل می‌دهند.
باز هم همان حرف‌های تکراری و همیشگی از علیرضا حقیقی؛ گلری که فکر می‌کند از همه بهتر است، اما ترجیح می‌دهد این ادعا را به جای داخل زمین، در مصاحبه با رسانه‌ها ثابت کند.

هر 3تیم به یک اندازه شانس دارند

گئورگی ولسیانی اعتقاد دارد شکست سپاهان شانس بزرگی به پرسپولیس داده، حالا این تیم باید هر 5بازی باقیمانده‌اش را ببرد
در فاصله 5 هفته مانده به اتمام بازی‌های لیگ برتر، امیدهای پرسپولیس برای قهرمانی دوباره زنده شد. آنها ملوان را شکست دادند و بهترین اتفاق برای پرسپولیس، شکست سپاهان برابر تراکتور بود.
پایان کریم؟

پایان کریم؟

به‌نظر می‌رسد دوران حضور انصاری‌فرد در تیم ملی برای همیشه به پایان رسیده است
اولین مسابقات تیم ملی زیرنظر امیر قلعه‌نویی در حالی در روزهای آغازین فروردین برگزار شد که فهرست تیم ملی چند غایب مهم داشت. برخی نفراتی که به این اردو نیامدند، احتمالا غیبت‌شان موقت بوده است. به‌طور مثال، انتظار می‌رود سردار آزمون و سامان قدوس بعد از رفع مشکلات‌شان به تیم ملی برگردند و البته امیر عابدزاده هم فرصت دارد درصورت بهبود عملکردش دوباره پیراهن این تیم را به تن کند.
آماربازی
با وجود اینکه مهدی قائدی در بازی‌های اخیر بیشترین گل‌ها را زده و بالاترین امتیازات را کسب کرده اما همچنان بهترین بازیکن استقلال در فصل جاری محمد محبی است.
ماه‌ها بعد از فسخ قرارداد و ترک ایران، یورگن لوکادیا بالاخره تیم جدیدش را انتخاب کرد و در سوپرلیگ چین به «کانگژو» پیوست.
PDF ورزش2
کوتاه ورزش2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس