• سه شنبه 9 اسفند 1401
  • الثُّلاثَاء 7 شعبان 1444
  • 2023 Feb 28

مجلس طرف پولدارها را می‌گیرد؟

کمیسیون تلفیق بودجه، تنها امید بازگرداندن خانه‌های لوکس به فهرست مالیات است
با رأی نمایندگان مجلس به حذف عبارت «واحدهای مسکونی» از تبصره مربوط به مالیات واحدهای مسکونی و باغ‌ویلاهای گران‌قیمت در لایحه بودجه 1402، عملاً خانه‌های لوکس از شمول مالیات خارج شدند.

پیروز ماندگار می‌شود

10ساعت حیاتی برای مرگ و زندگی پیروز، توله یوزپلنگ آسیایی از ساعت 4 و 15 دقیقه عصر دیروز شروع شد. پیروز، اولین توله‌ یوزپلنگی است که در ایران برای نصب دستگاه دیالیز صفاقی راهی اتاق عمل شده است.

پیروزی در پروژه پیروز

پیروز نماد تلاش و نبرد برای زنده ‌ماندن است. یوزپلنگ آسیایی ایران که حالا چشم فعالان حیات‌وحش جهان برای ماندگاری‌اش در ایران به آن دوخته شده است، در لبه پرتگاه انقراض است.

درباره تولید ۳۰۰محصول تحریمی

ملتی که به رشد و بلوغ سیاسی اجتماعی می‌رسد، نه‌تنها تهدید بر او کارگر نیست، بلکه آن را قلب ماهیت کرده، تبدیل به فرصت می‌کند. بالاتر از این و به تعبیر سردار دل‌ها: «میزان فرصتی که در تهدیدها وجود دارد در خود فرصت‌ها وجود ندارد.»

60 ساختمان پرخطر بدون هیاهو ایمن‌سازی شد

یک ماجرای قدیمی بر سر اینکه چرا شهرداری تهران فهرست بناهای ناایمن پایتخت را منتشر نمی‌کند، دوباره سر باز کرده است؛ ماجرایی که پس از حادثه آتش‌سوزی ساختمان 153خیابان بهار مطرح شده و خیلی‌ها می‌پرسند که شهرداری تهران از این کار امتناع می‌کند؟

تولید 300محصول تحریمی

امیدآفرینی اجتماعی ازجمله کلیدواژه‌های مهمی‌ است که به‌مثابه محرک پیشرفت و توسعه پایدار جوامع عمل می‌کند، به‌ویژه در عصر حاضر که با توجه به ویژگی‌هایی مانند گسترش و گردش پرسرعت اطلاعات، قدرت‌نمایی حداکثری رسانه‌ها و فناوری‌های هوشمند، بازار جنگ‌های نرم و کنترل از راه دور با هدف ایجاد یاس، از بین‌بردن عزت ملی و در نهایت، افزایش سیطره‌ امپریالیسم، حسابی داغ است.

طلای من در قلعه‌گنج است!

هنوز صدای شکنجه‌شدگان ساواک در گوشم است

فعلا گران نکنید