• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 9 اسفند 1401
کد مطلب : 186709
+
-

دشت اول

مهدی ترابی و مهدی عبدی نخستین گل‌های فصل‌شان را زدند تا پرسپولیس با 3گل بر قعرنشین پیروز شود

تیتر یک
دشت اول

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال عصر دوشنبه با 3بازی آغاز شد. در نخستین بازی ذوب‌آهن در زمین خودش مس کرمان را با یک گل برد و بعد از 8هفته بالاخره رنگ پیروزی را دید. بازی این دو تیم همسایه در جدول که هر دو به سختی پیروز می‌شوند با یک گل به‌خودی عجیب از کرمانی‌ها تمام شد تا ذوب‌آهن موقتا 3رتبه در جدول صعود کند و مهدی تارتار بعد از مدت‌ها نفس راحتی بکشد. فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس کرمان هم با دریافت کارت قرمز در این مسابقه اخراج شد.
در دومین بازی دیروز گل‌گهر مقابل پیکان شروعی توفانی داشت و در نیمه اول با 2گل پیش افتاد. گل اول را در دقیقه11رضا شکاری روی اشتباه فاحش رشید مظاهری زد تا تیره‌روزی‌های دروازه‌بان سابق استقلال و سپاهان در ترکیب پیکان ادامه پیدا کند. گل دوم هم در دقیقه28توسط نوید عاشوری به ثمر رسید. پیکان در نیمه دوم تلاش زیادی برای برگرداندن نتیجه انجام داد اما فقط یک‌بار توسط مهدی لیموچی موفق به گلزنی شد تا در نهایت بازی را با نتیجه 2بر یک واگذار کند. بعد از گل پیکان، درگیری عجیبی بین بازیکن این تیم با دروازه‌بان گل‌گهر رخ داد که این درگیری باعث مصدومیت داور مسابقه هم شد! گل‌گهر هفته گذشته هم ملوان را برده بود و حالا با 2برد متوالی به بازی حساس مقابل استقلال رسیده است.
اما سومین بازی دیروز، مصاف پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان بود که در ورزشگاه آزادی برگزار شد. پرسپولیس در بالای جدول رتبه دوم را داشت و نفت از پایین جدول تیم دوم محسوب می‌شد. اتفاقا جدال این دو تیم با برتری تیم قعر جدولی آغاز شد و حملات نفت به کسب یک پنالتی در دقیقه12انجامید. اما پنالتی پیمان میری کاپیتان مسجدسلیمانی‌ها توسط بیرانوند مهار شد تا باز هم اتفاقات بازی با گل‌گهر برای پرسپولیس تکرار شود. تیم یحیی در ادامه توسط سینا اسدبیگی به گل رسید و مهدی ترابی هم قبل از پایان نیمه اول توانست نخستین گل فصلش را بزند و بازی را 2بر صفر کند. در نیمه دوم سرخپوشان به حفظ نتیجه پرداختند و حملات نصفه‌ونیمه نفت هم ثمری نداشت تا اینکه در دقیقه87مهدی عبدی جانشین پریرا شد و 2دقیقه بعد روی پاس وحید امیری گل سوم بازی را به ثمر رساند. عبدی هم مثل ترابی بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس گل ‌زد و این نخستین گلش در فصل جاری بود. پرسپولیس با این پیروزی 42امتیازی شد و هم‌امتیاز با سپاهان در رتبه دوم قرار گرفت. سپاهان امروز در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود و قرمزها امید به توقف صدرنشین در این بازی دارند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :