• دو شنبه 8 اسفند 1401
  • الإثْنَيْن 6 شعبان 1444
  • 2023 Feb 27

76هزار میلیارد تومان، برای تهرانی‌ها

با تصویب تبصره‌های دخل و خرج شهر تهران برای سال آینده، بودجه سال 1402 شهرداری به ایستگاه پایانی رسید
بررسی جزئیات لایحه بودجه1402 شهرداری پایتخت، تنها دستور جلسه دیروز شورای شهر تهران بود و اعضای پارلمان شهری در 2نوبت صبح و عصر به بررسی 22تبصره آن پرداختند و آن را تصویب کردند.

خطر افتادن در تله دلار

یکشنبه، روزی عجیب در بازار آزاد ارز ایران بود. درحالی‌که ظهر دیروز قیمت هر دلار آمریکا در معاملات فردایی به بالای 60هزار تومان رسیده بود، از ساعت 15با ورود صرافی‌ها به خرید و فروش با نرخ توافقی قیمت دلار مسیر بازگشت را تجربه کرد و هر دلار تا 55هزار تومان پایین آمد.

ثبات بازار ارز در اولویت

شاخص‌های کلان نشان می‌دهد که اقتصاد ایران قابل‌کنترل است؛ البته این قابل‌کنترل بودن به‌منزله وضعیت خوب نیست، بلکه به این معناست که می‌توان شرایطی که با آن سروکار داریم را به شرایط بهتری هدایت کرد.

نگران تحریف اندیشه امام ره بودم

عبدالله گنجی در مراسم رونمایی از کتاب «مو به مو» در فرهنگسرای امامره مطرح کرد
آیین رونمایی از کتاب «مو به مو» تالیف دکتر عبدالله گنجی با موضوع واکاوی سیره حضرت امام‌خمینی ره و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در امامت و رهبری صبح یکشنبه هفتم اسفند‌ماه در فرهنگسرای امام ره برگزار شد.

عملیات در دمای 700درجه

«وقتی آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، دستگاه‌ها درجه حرارت 700درجه را ثبت کردند.» این بخشی از گزارش مدیرعامل آتش‌نشانی تهران درباره حادثه آتش‌سوزی در ساختمان153 خیابان بهار است.

جز زیبایی و محبت از خدا چیزی ندیدم

لقب یک بانوی توانمند و بااراده بی‌شک شایسته زهره اعتضادالسلطنه است؛ بانویی که قدرت شگفت‌انگیزی در خلق آثار هنری دارد بی‌آنکه دستی در بدن داشته باشد؛ از نقاشی و خوشنویسی تا قالی‌بافی و گلدوزی همه کاری انجام می‌دهد و اگر زمان فراغتی داشته باشد اهل ورزش هم هست و تنیس روی میز بازی می‌کند.

دانشجویان پزشکی 50 کشور در ایران

از مجموع 521‌دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی که در ایران فعالند. 102دانشگاه، امکان پذیرش دانشجوی بین‌المللی را دارند: انشگاه‌هایی که مدارکشان مورد قبول کارفرمایان در سراسر جهان است.

چرا ترافیک پایتخت درروزهای پایانی سال بیشتر می‌شود

در همشهری آنلاین بخوانید