15
دو شنبه 8 اسفند 1401
شماره 8724
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تعیین تکلیف 55 قرارداد راکد سرمایه‌گذاری در گلستان

صنعت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ قرارداد راکد سرمایه‌‎گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تعیین تکلیف شده‌است.
ویژه
با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی مدرسه ۲کلاسه خیرساز در منطقه زلزله‌زده خوی کلنگ‌زنی شد.
قائم‌مقام مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: این دستگاه برای ٣۴هزارو٧٠٠نفر ظرفیت اسکان اضطراری در ٢٠مکان این کلانشهر طی ایام نوروز فراهم کرده است.
عکس‌خبر
تونل نمکی گرمسار بزرگ‌ترین معدن در خاورمیانه است که ۴۰ تونل مختلف را در خود جای داده و سهم عمده‌ای در استخراج نمک کشور دارد.

بانوی امدادگر در روستاهای صعب‌العبور

سپیده هدایت‌پور داوطلبانه راهی روستاهای اردبیل می‌شود و به روستاییان کمک‌های اولیه آموزش می‌دهد
گزارش
حدود 4سالی می‌شود که روستاهای صعب‌العبور اردبیل، میزبان بانویی شده‌اند که با عشق و علاقه‌ای که به آموزش امدادگری دارد، راه سخت را بر خود هموار کرده ‌است.
کاهش بیکاری با روستابازارها

کاهش بیکاری با روستابازارها

جمعه‌بازار ارکان بجنورد، نمونه پایلوت روستابازار در خراسان‌شمالی است
روستا یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تولید مواد حیاتی و رفع نیازهای اساسی هر جامعه به شمار می‌رود. با توجه به تولید بیش از ۹۰ درصد از محصولات کشاورزی و غذایی در روستاهای کشور به‌نظر می‌رسد نواحی روستایی تأثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارند.
اتحادیه صیادان هرمزگان تشکیل شود
استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه زیستگاه‌های مصنوعی و ایستگاه‌های تقویت ذخایر آبزیان در شرق و غرب استان نصب می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که جامعه صیادی استان باید به آن توجه کند لزوم اتحاد و انسجام و ایجاد یک اتحادیه استانی صیادان است.