• شنبه 6 اسفند 1401
  • السَّبْت 4 شعبان 1444
  • 2023 Feb 25

فرمان جهاد‌تبیین به علما

رهبرمعظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان‌رهبری بر تلاش بی‌وقفه برای حفظ و افزایش سرمایه عظیم مردمی نظام تأکید کردند
رهبرمعظم انقلاب صبح پنجشنبه در دیدار اعضای مجلس خبرگان‌رهبری، این مجلس رفیع و بسیار مهم را نماد درهم‌‌آمیختگی «جمهوریت» و «اسلامیت» خواندند.

بازگشت زندگی به دریاچه ارومیه

رئیس‌جمهور ظهر دیروز طلسم آبرسانی به دریاچه ارومیه را که از 3سال قبل به‌طور کامل متوقف شده بود، باطل کرد و با افتتاح تونل آبرسانی از سد کانی‌سیب به دریاچه ارومیه، تامین حقابه 300میلیون مترمکعب در فاز نخست و 600میلیون مترمکعب آب در فاز دوم به این دریاچه رو به احتضار را به انجام رساند.

آرایش جنگی فقها

به‌واقع پربسامدترین مفهوم راهبردی در سخنان یک سال اخیر رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین است. رهبرانقلاب در دیدار با اقشار مختلف نسبت به ضرورت و اهمیت جهاد تبیین تذکر دادند.

فصل تازه برای موسیقی ایران

نوازندگان و موزیسین‌های حرفه‌ای، بخش اصلی تولید موسیقی در کشور را به دوش می‌کشند، طیفی که در چندین‌ماه گذشته به‌خاطر وضعیت اجتماعی موجود در کشور و فضاسازی برخی، هم به لحاظ مادی و هم معنوی به‌خاطر تعطیلی کنسرت‌ها ضربه خوردند.

3پیشنهاد برای توافق هسته‌ای

در شرایطی که طی روزهای اخیر رایزنی‌ها برای احیای مذاکرات رفع تحریم‌ها ازسرگرفته شده و اخبار امیدوارکننده‌ای هم در این زمینه به‌گوش می‌رسد، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران از پیشنهاد 3کشور عراق، قطر و عمان به‌منظور میانجیگری در توافق هسته‌ای خبرداد.

کروکی‌ها، آنلاین شدند

پروژه کروکی آنلاین در روز میلاد حضرت ولی عصر عج پس از چند سال کار آزمایشی افتتاح می‌شود و به مرحله عملیاتی می‌رسد. این پروژه پیش از این در استان قم به‌صورت آزمایشی اجرا شده بود تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.
جزئیات دقیق‌تر از سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش که یک قربانی گرفت و 16 مصدوم برجا گذاشت

روایت شاهدان از سقوط

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت کرمان موجب جان‌باختن مدیرکل حوزه ریاست این وزارتخانه و مصدومیت 16نفر دیگر ازجمله وزیر ورزش شد. اما این حادثه چگونه اتفاق افتاد و وزیر ورزش که در این حادثه دچار خونریزی مغزی شده بود و سایر مصدومان در چه شرایطی قرار دارند؟

چگونه از مرکز مبادله ارز بخریم؟