• دو شنبه 7 شهریور 1401
  • الإثْنَيْن 1 صفر 1444
  • 2022 Aug 29

تور جام‌جهانی پهن شد

دفاتر خدمات مسافرتی فروش بسته‌های سفر به قطر را آغاز کرده اند و تورهای جام‌ جهانی قطر با قیمت‌های نجومی و البته تقریبی رزرو اما به قیمت روز فروخته می‌شوند
دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور فروش تورهای ویژه جام‌جهانی را آغاز کرده‌اند و نگاهی به قیمت‌های بسته تورهای جام‌جهانی نشان می‌دهد، قیمت تورهای گردشگری به مقصد قطر برای تماشای مسابقات جام‌جهانی2022 و بازی‌های ایران، بین 300 تا 800میلیون تومان نوسان دارد.

غبارروبی بهشت

مضجع مطهر حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‎‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.

جایگاه دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم

هفته دولت و سالگشت عروج مظلومانه شهید رجایی و شهید باهنر، فرصت مناسبی را جهت بازخوانی دغدغه‌های دولت محترم و زحمتکش سیزدهم در عرصه‌های گوناگون فراهم آورده است.

مترو به راه‌آهن وصل می‌شود

خط 6متروی تهران که از جنوب‌شرق پایتخت تا شمال‌غرب شهر امتداد دارد، در فروردین سال1398 با بهره‌برداری از 3 ایستگاه شروع به فعالیت کرد.

مهار تورم کشور در کوتاه مدت

وزیر اقتصاد: قطعاً شاخص تورم با هدف دولت در برنامه اقتصادی‌اش، فاصله بسیاری دارد
با گذشت 5ماه از سال هنوز بسته ضدتورمی دولت برای مهار تورم رونمایی نشده است.

پروژه «نجات»

«جراحی پیوند عضو، 20 تا 30درصد رشد داشته است.» این خبری است که معاون درمان وزارت بهداشت اعلام می‌کند. به‌گفته او، در دوران کرونا، میزان اهدای عضو افت شدیدی پیدا کرد و با فروکش‌کردن کرونا، بار دیگر آمار بالا رفته است.

تقویت سپر سایبری ایران

طی امسال و سال گذشته، کشور شاهد حملات سایبری گاه و بی‌گاه بود؛ حملاتی که بعضا گسترده، متعدد و مخرب بودند. این حملات گاهی تاسیسات صنعتی ما را به‌گونه‌ای تخریب کرد که ماه‌ها و میلیاردها تومان برای بازسازی آن هزینه شد؛ حمله به سامانه سوخت، هک سامانه‌های بانکی، ادارات و سازمان‌ها خسارات سنگینی برای کشور به همراه داشت.

از صیاد تا آزادگان؛ با 10کیلومتر زیرزمین

بزرگراه شهید صیاد شیرازی از شمال بزرگراه ارتش به سمت جنوب می‌آید، اما با رسیدن به میدان سپاه یکباره به بن‌بست می‌خورد. خودرو‌هایی که در این مسیر حرکت می‌کنند با رسیدن به میدان سپاه باید وارد خیابان‌های کوچک‌تر شده و در منطقه پراکنده شوند.

حساب و کتاب اهدای زندگی

در همشهری آنلاین بخوانید

«نه» به بی‌عدالتی آموزشی