• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
دو شنبه 7 شهریور 1401
کد مطلب : 169994
+
-

شنبه ناامیدکننده

سردار آزمون نیمکت‌نشین شد، لورکوزن برای نخستین‌بار برد، باشگاه اعلام کرد مهاجم جدید می‌خرد

شنبه ناامیدکننده

سرانجام اتفاقی که از آن می‌ترسیدیم، رخ داد و اعتماد کادر فنی بایر لورکوزن از سردار آزمون سلب شد. تنها نماینده فعال ایران در 5لیگ معتبر اروپا، در آغاز فصل جدید توانسته بود به ترکیب اصلی لورکوزن برسد، اما فرصت‌سوزی‌ها و اشتباهات او باعث شد این جایگاه را از دست بدهد. سردار که در بازی با آگزبورگ بعد از خراب‌کردن چندین موقعیت خوب گلزنی جلوی گلزنی پاتریک شیک همبازی‌اش را گرفته بود، در دیدار این هفته برابر ماینتس نیمکت‌نشین شد؛ آنچه کمتر کسی را متعجب کرد. خروج او از ترکیب برای تیمش خوش‌یمن بود و لورکوزن بعد از 3باخت پیاپی، نخستین بردش را با 3گل به‌دست آورد. به این ترتیب آزمون فقط 7دقیقه فرصت بازی پیدا کرد که نمی‌تواند برای او  زیاد جالب باشد.
روز ناامیدکننده آزمون اما در همین نقطه به پایان نرسید و مدیر تیم لورکوزن از خرید یک بازیکن جدید در خط حمله خبر داد. سیمون رولفس در این مورد گفت: «قصد داریم یک بازیکن هجومی به خدمت بگیریم و این یک راز نیست که من بخواهم از خبرنگاران دور نگه دارم. مصدومیت طولانی‌مدت 2 بازیکن خوب‌مان یعنی عدلی (شکستگی استخوان ترقوه) و کریم بالعربی (پارگی مینیسک) باعث شده شرایط برای ما در خط حمله سخت شود و قصد داریم به‌زودی بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم.» نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت و لحن قاطعانه مدیر لورکوزن نشان می‌‎دهد انتقال مورد نظر به‌زودی انجام می‌شود. رسانه‌های آلمانی در تحلیل این اقدام به عملکرد ضعیف آزمون و شیک در گلزنی اشاره کرده‌اند.
بی‌گمان خرید یک مهاجم تازه جا را برای آزمون تنگ خواهد کرد. مهاجم تیم ملی ایران در شرایط عادی هم 2بازی از 4بازی این فصل را از روی نیمکت شروع کرده و حالا افزوده‌شدن بر ترافیک خط حمله قطعا کارش را سخت خواهد کرد. متأسفانه سردار در این مدت نتوانست از فرصت‌هایش به‌خوبی استفاده کند. ایمان داریم که او اگر از حواشی بیرون از زمین بکاهد و روی فوتبالش متمرکز شود، می‌تواند از این شرایط عبور کند. در هفته‌های منتهی به جام‌جهانی خیلی مهم است که سردار فرم فنی و وضع روحی خوبی داشته باشد، اما فعلا که اوضاع خوب پیش نرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید