05
دو شنبه 7 شهریور 1401
شماره 8578
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هدفمندکردن شهریه دانشجویی ایثارگران ۶

ایثارگران بدانند
در ماده۶ آیین‌نامه اجرایی تبصره ماده۶۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران آمده است: استفاده از تسهیلات موضوع این آیین‌نامه برای مشمولانی که از ماموریت آموزشی استفاده می‌نمایند، در چارچوب رشته‌های تحصیلی مورد نیاز تعیین‌شده در کارگروه موضوع ماده۳ این آیین‌نامه و منوط به تأیید دستگاه اجرایی درخصوص رشته تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی بدو استخدام کارمند است.
ویژه
وزارت کشور دنبال پشتیبانی از متولیان فرهنگ حجاب و عفاف است ولی هم‌اکنون قانونی در زمینه حمایت از متولیان فرهنگ حجاب و عفاف مصوب نشده است.
43 هزار هلال احمری شامل 28هزار کادر درمان و 12هزار نفر امدادگر در قالب بزرگ‌ترین کاروان امداد نجات و درمان جمعیت هلال احمر به مناطق مرزی و کشور عراق اعزام شدند.

پروژه «نجات»

وزارت بهداشت از افزایش 20 تا 30درصدی پیوند عضو در کشور خبر می‌دهد، فعالان این حوزه اما می‌گویند آمارها هنوز به قبل از سال98 نرسیده است
گزارش
«جراحی پیوند عضو، 20 تا 30درصد رشد داشته است.» این خبری است که معاون درمان وزارت بهداشت اعلام می‌کند. به‌گفته او، در دوران کرونا، میزان اهدای عضو افت شدیدی پیدا کرد و با فروکش‌کردن کرونا، بار دیگر آمار بالا رفته است.