• چهار شنبه 12 مرداد 1401
  • الأرْبِعَاء 5 محرم 1444
  • 2022 Aug 03

پافشاری در توزیع کالابرگ الکترونیک

قیمت کالاهای اساسی باید به شهریور1400 برگردد
مجلس همچنان روی شرط خود در قانون بودجه1401 برای حذف ارز ترجیحی، پافشاری می‌کند و باوجود اینکه دولت لایحه‌ای برای حذف الزام بازگشت قیمت کالاهای اساسی به نرخ شهریور1400 ارائه داده، حاضر به عقب‌نشینی از این شرط نیست.

تکیه‌های قدیمی شهر جان‌گرفت

پس از عبور از موج‌های سنگین کرونا، امسال مراسم‌ ماه محرم نسبت به 2سال پیش پرشورتر برگزار می‌شود. مساجد، تکایا و حسینیه‌ها با حضور مردم، عطر محرم به‌خود گرفته‌اند.

مکمل شبکه‌های تلویزیونی

درحالی‌که این روزها تلاش‌هایی مشاهده می‌شود تا در فضای مجازی، رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، خصوصا رسانه‌های نمایش خانگی، رقیب سازمان صدا‌وسیما معرفی شوند اما واقعیت این است که سازمان صدا‌وسیما معتقد است رسانه‌های نمایش خانگی، مکمل شبکه‌های تلویزیونی‌اند.

تداوم‌بخش راه زینب س

نام محرم و عزادارای حسینی با نام هیئت عجین شده است. هیئت بیش از آنکه نامی برای مکانی خاص باشد، تداعی‎کننده نوعی سبک زندگی است که تحقق بیرونی آن در قالب مکانی به نام هیئت شکل می‌گیرد.

مدارس حاشیه تهران، دوشیفته می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از افزایش 70هزار نفری دانش‌آموزان در شهرستان‌های اطراف پس از رشد مهاجرت از پایتخت خبر داد
گرانی مسکن و دیگر مشکلات اقتصادی، بسیاری از خانواده‌های ساکن در شهر تهران را به مناطق حاشیه‌ای این شهر کشانده و این یعنی امسال با افزایش چشمگیر جمعیت دانش‌آموزان در مدارس دولتی حاشیه شهر تهران روبه‌رو هستیم.

رئیسی به نیویورک می‌رود

سیدابراهیم رئیسی در دومین سال ریاست‌جمهوری خود برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر می‌کند.

پاسخ قاطع ایران به تحریم های جدید آمریکا

در شرایطی که در روزهای اخیر رایزنی‎های جدیدی با هدف ازسرگیری مذاکرات لغو تحریم‎ها درجریان بود، آمریکا تحریم‎های تازه‎ای علیه کشتیرانی جمهوری‎اسلامی اعمال کرد تا نشان دهد نه‌تنها برای اجرای تعهدات برجامی خود اراده‎ای ندارد، بلکه درحال تیشه‌زدن به ریشه توافق هسته‎ای سال2015 است.
به مناسبت بازگشت دلاوران خان‌طومان

خوشا به حال شهدایی که حاج‌قاسم نگرانشان بود

«حاج رحیم» گفته بود که برای برگشتنم دعا نکنید؛ کنار مادر سادات حال من خوب است؛اما مگر می‌شود دعا نکرد و اشک نریخت؛ شاید به این دلیل که 6سال از وطن دور بود.

چقدر سالمند داریم؟ چقدر خواهیم داشت؟

از دستگیری دزدان لندکروز‌ها تا بازداشت گیتاریست سارق

ایمن‌الظواهری؛ پزشکی که رهبر القاعده شد

موتور اقتصادی شهرداری قدرت گرفت