17
چهار شنبه 12 مرداد 1401
شماره 8559
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اما تو باور نکن!

آیا واقعا حال ورزش ایران خوب است؟
چهره روز
وزیر ورزش و جوانان که روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد، حالا برای نخستین‌بار از مجلس شورای اسلامی کارت زرد دریافت کرده است.
ویژه
دادگاه عالی ورزش، فدراسیون فوتبال ایران را به پرداخت 354هزار یورو به اضافه 5درصد سود سالانه به مانوئل فررا، دستیار بلژیکی ویلموتس متهم کرد.
باشگاه نیس مدتی است خود را از یک نام بی‌اهمیت، به یک باشگاه خبرساز تبدیل کرده است. نام این باشگاه در سال‌های اخیر از زمان جذب بالوتلی، مهاجم جنجالی ایتالیایی بر سر زبان‌ها افتاد.
رابرت لواندوفسکی که برای خداحافظی از بازیکنان و کادر فنی بایرن مونیخ به این شهر سفر کرده بود، هنگام خروج از کمپ تمرینی این تیم با شعار «زنده‌باد مادرید» هواداران بایرن مواجه شد.
منهای فوتبال
مرگ بیل راسل، یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌هایی که دنیای بسکتبال به‌خود دیده است، بار دیگر وجهی از جامعه ورزشی را نمایان کرده که می‌تواند الگویی برای سراسر دنیا، و همینطور ما باشد.
روزشمار
لیگ برتر ایران - هفته 1

خودسوزی

عیسی آل‌کثیر اگر به موقع تن به عمل جراحی می‌داد، امروز فاصله چندانی تا بازگشت به میادین نداشت. اما او عجیب‌ترین تصمیم را گرفت و به بدترین شکل ممکن تاوانش را داد
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فصل گذشته فوتبال ایران این بود که عیسی آل‌کثیر رباط صلیبی پاره کرد و این موضوع به تأیید پزشکان رسمی هم رسید، اما خودش زیر بار داستان نرفت و با لجاجت به حضورش در تمرینات ادامه داد.
دلم برای والیبال تنگ شده

دلم برای والیبال تنگ شده

علی‌اصغر مجرد بعد از یک سال دوری از والیبال می‌گوید آماده است و می‌تواند برای مسابقات قهرمانی جهان با صددرصد توانش بازی کند
علی‌اصغر مجرد بعد از 10ماه می‌تواند یک تورنمنت را تجربه کند. او سال پیش قبل از اینکه لیگ برتر والیبال شروع شود، در تمرینات تیم شهرداری ارومیه آسیب دید و مجبور شد آشیل پایش را جراحی کند.
پول ویلموتس را اسکوچیچ می‌دهد
پول ویلموتس را اسکوچیچ می‌دهد
طنز تاریخی از سرنوشت 2مربی؛ آنکه پول برد و آنکه فحش خورد
دردسرهای پرونده مارک ویلموتس برای فوتبال ایران تمامی ندارد. دادگاه عالی ورزش غرامت 6میلیون یورویی این مربی را به کمی بیشتر از نصف کاهش داد تا در اردوگاه مهدی تاج و شرکا هلهله موهومی مبنی بر جشن‌گرفتن پیروزی راه بیفتد، اما همه می‌دانیم که هیچ بردی در کار نیست.
نقل‌وانتقالات تابستانی امسال فصل خرید مدافعان بود. تیم‌های بزرگ و کوچک اروپایی به این نتیجه رسیده‌اند که برای بهتر نتیجه گرفتن باید خط دفاعی خود را بهتر کنند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم تراکتور که فصل گذشته با حضور در مکان سیزدهم جدول، یکی از ضعیف‌ترین رتبه‌های تاریخش را به‌دست آورد، امسال عزمش را جزم کرده تا با خریدهای پرتعداد و سرمربی اسم‌ورسم‌دارش قربان بردیف دوباره به اوج برگردد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8559