• سه شنبه 10 خرداد 1401
  • الثُّلاثَاء 29 شوال 1443
  • 2022 May 31

هزینه‌های میلیونی «رفع اشکال»

خانواده‌ها، نگران افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا هستند؛ این اتفاق تغییراتی اساسی در قیمت‌های تدریس خصوصی ایجاد کرده است
حضور کوتاه‌مدت دانش‌آموزان در مدارس، پس از همه‌گیری کرونا، حالا محصل‌هایی را پای برگه‌های امتحانی نشانده است که در تجربه تحصیلی خود امتحان را به شکل آنلاین و از خانه نیز تجربه کرده‌اند، اما پس از این غیبت و دوری از مدارس، امتحانات، بازار معلم‌های خصوصی را داغ‌تر از پیش کرده است.

دولت برای حفظ زاگرس آستین بالا زد

روند حفاظت از بزرگ‌ترین ناحیه رویشی کشور هیچ‌گاه به اندازه این روزها جدی نبوده است. اگرچه از یک سو روند تولید آفات در این منطقه افزایشی است و از سوی دیگر قاچاق چوب همچنان در جنگل‌های زاگرسی انجام می‌شود، اما دولت تصمیم دارد برنامه ویژه حل مشکلات این بخش از جنگل‌های کشور را در سال‌جاری به‌طور جدی اجرایی کند.

ماجرای اصلی عنکبوت مقدس

ماجرا فراتر از خانم امیرابراهیمی است. او در حالی از صاحبان جشنواره مدال می‌گیرد که فیلم عنکبوت مقدس پایین‌ترین امتیاز را در میان مخاطبان جشنواره کسب می‌کند. این تعارض یعنی ماجرا تنها هنر بازیگری نیست.

محکومیت از جنس سینمایی

وقتی جشنواره کن به پایان رسید، رئیس سازمان سینمایی در 2 روز پیاپی بیانیه‌ای را صادر کرد.

مصرف برق را کاهش دهید و پاداش بگیرید

در تابستان امسال، کاهش 30درصدی مصرف برق برای ادارات دولتی اجباری شده و برای مشترکان خانگی طرحی تشویقی با عنوان دریافت پاداش خوش‌مصرفی اجرا خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور تاجیکستان:

توجه به ظرفیت‌های درونی، اسلحه تحریم را از کار می‌اندازد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه در دیدار آقای امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان و هیأت همراه، تأکید کردند: ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های 2 کشور در زمینه‌های مختلف بسیار فراتر از سطح کنونی است و باید با توجه به سیاست دولت ایران مبنی بر تقویت روابط با همسایگان، روابط 2کشور دچار تحول اساسی شود.

تب زرد حال خوب و سود هنگفت روانشناس‌نماها

وحشت صهیونیست‌ها از هشدار انتقام ایران

8روز چشم انتظاری