17
سه شنبه 10 خرداد 1401
شماره 8509
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جدایی‌طلبان

پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی را بازیکنان ناراضی باز و بسته می‌کنند
درحالی‌که فوتبال باشگاهی تازه به پایان رسیده و در آستانه بازی‌های ملی، لیگ ملت‌های اروپا و جام بین قاره‌ای بین ایتالیا و آرژانتین قرار داریم، باز هم اخبار و شایعه‌های نقل‌وانتقالاتی فوتبال از همه‌‌چیز جذاب‌تر است.
ویژه
به‌نظر می‌رسد قهرمان نشدن در لیگ برتر بدجوری به پرسپولیسی‌ها برخورده و آنها تحرکات نقل‌وانتقالاتی‌شان را خیلی زود شروع کرده‌اند.
بالاخره خبری که همه منتظر اعلامش بودند به‌طور رسمی منتشر شد؛ اینکه علیرضا بیرانوند با عقد قراردادی 3 ساله به پرسپولیس پیوسته است.
شاید بازی رافائل نادال و نواک جوکوویچ، فینال نباشد اما نه‌‌تنها چیزی از آن کم ندارد، ‌چه‌بسا مهم‌ترین مسابقه اوپن فرانسه هم باشد.
به قول حامد حدادی، تیم دست دهه هشتادی‌هاست. سعید ارمغانی مثل 20سال پیش که به ایران آمد و جوانانی مثل خود حامد و جواد داوری رئیس فعلی فدراسیون را به تیم ملی دعوت کرد، حالا هم چهره تیم را جوان‌تر از قبل کرده است.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر ایران - هفته 30

قهرمان خاص

استقلال فصل را بدون باخت به پایان رساند تا خاص‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر به نام مجیدی و شاگردانش به ثبت برسد
تیتر یک
با سپری شدن آخرین مسابقه فصل استقلال، رکورد بزرگ و تاریخی آنها بالاخره قطعی شد. حالا تیم فرهاد مجیدی، اولین تیم تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ایران است که در طول یک فصل کامل، هرگز مسابقه‌ای را با شکست به پایان نمی‌رساند.
فصل تردید

فصل تردید

پرسپولیس آخرین بازی خانگی‌اش را برد اما دلایل زیادی برای نگرانی هواداران وجود دارد
در یک مسابقه دشوار و پرحاشیه، پرسپولیس موفق شد با نتیجه نزدیک 2بر یک پدیده را شکست بدهد، حکم سقوط تیم مشهدی به دسته پایین‌تر را امضا کند و البته تا حدود زیادی به قطعی شدن عنوان نایب‌قهرمانی نزدیک شود.
2عروسی، 2تشییع جنازه
2عروسی، 2تشییع جنازه
2تیم ریشه‌دار رفتند، 2تیم بزرگ برگشتند
کم‌کم باشگاه‌های ریشه‌دار و باسابقه‌ای که مدتی در لیگ سطح اول کشورشان غایب بوده‌اند سروکله‌شان پیدا می‌شود. پس از صعود شالکه و ناکامی هامبورگ در بازگشت به بوندس‌لیگا، نوبت تیمی مثل ناتینگهام فارست بود که به لیگ سطح اول برگردد.
برگزاری مسابقات دوستانه برای تیم ملی کشورمان تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. کار از اول سخت بود و لغو دو دیدار تدارکاتی با اکوادور و کانادا، آن را سخت‌تر هم کرد.‌

مسابقه مسئولیت‌ناپذیری!

فوتبال ایران
لغو بازی‌های لیگ به‌دلیل آلودگی هوا، شکل پیچیده‌ای به برنامه‌ریزی ادامه فصل داده و این وسط یک بازی «نیمه‌تمام» دقیقا آخرین چیزی است که سازمان لیگ فوتبال ایران به آن نیاز دارد.

تقدیر المپیکی‌ها از اوجاقی

خبر
جمعی از مدال‌آوران المپیک در نامه‌ای به شهردار تهران حمایتشان را از حسین اوجاقی اعلام کرده‌اند.

جدول 8509

جدول 8509
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پرسپولیس در حالی شهرخودرو مشهد را برد و به رتبه دوم رسید که از لحاظ «امید گل» برتری آنچنانی بر حریفش نداشت و امید گل 2تیم خیلی به هم نزدیک بود.
محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی با اعلام لغو سفر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳سال ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا، درباره دلایل این تصمیم گفت: «این رقابت‌ها قرار بود در عربستان برگزار شود اما با انصراف این کشور، میزبانی مسابقات به قرقیزستان داده شد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.