• سه شنبه 14 دی 1400
  • الثُّلاثَاء 30 جمادی الاول 1443
  • 2022 Jan 04

ممنوعیت واردات واکسن سوءتفاهم بود

رئیس سازمان غذا و دارو در تازه‌ترین گفت‌وگو با همشهری ممنوعیت واردات واکسن به کشور را رد کرد و گفت: «قرار نیست واردات واکسن‌های خارجی متوقف شود، چرا که ما میلیاردها دلار به کوواکس سازمان بهداشت جهانی برای دریافت واکسن کرونا، پول داده‌ایم که به وقت اضطرار به ما تحویل نداده‌اند.

600کیلومتر پیاده‌روی پایتخت نونوار می‌شود

واقعیت آن است که اغلب معابر شهر تهران برای تردد شهروندان مناسب نیستند؛ پیاده‌روهایی که تردد در آنها برای سالمندان، افراد دارای معلولیت و کم‌توان گاهی اصلا امکان‌پذیر نیست.

کودکان و نوجوانان قهرمانان لحظه‌های سخت

چند ماه پیش «علی لندی» نوجوان ایذه‌ای و حدود 2هفته پیش «امیره بروایه» کودک 7‌ساله اهوازی؛ بی‌هیچ ادعا و آموزش ویژه‌ای، قهرمانانه در نجات جان دیگران پیشقدم شده‌اند. خبر کوتاه تقدیر جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شجاعت امیره 7ساله، پنجشنبه 2دی ماه جاری در صفحه21روزنامه همشهری منتشر شد.
گزارش همشهری از رشد سالانه واردات و تداوم افزایش قیمت انواع گوشی تلفن همراه حکایت دارد

صدرنشینی موبایل در جدول واردات

تازه‌ترین آمارهای رسمی از رشد میزان و ارزبری بالای واردات رسمی گوشی تلفن همراه از سال98 تا پایان آذر ماه امسال حکایت دارد این روند، گوشی موبایل را به لحاظ ارزش، صدرنشین جدول واردات در 9ماه منتهی به آذر ماه امسال کرده است.

ترامپ قصاص نشود؛ امت انتقام می‌گیرد

13دی‌ماه، دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی همچنان اندوه جامعه در ترور ناجوانمردانه فرمانده سپاه قدس ایران تازه بود. این غم بزرگ همراه با ادای احترام و بزرگداشت شخصیت برجسته فرمانده بزرگ ایران یک‌بار دیگر یادآور شجاعت، افتخار و همبستگی ایرانیان در همه نقاط کشور بود و سهم اقشار مختلف در آن را به تصویر کشید.

سیل جنوب همچنان جان می‌گیرد

3روز از فعالیت سامانه بارشی جدید و یک هفته از بارش‌های سیل‌آسا در جنوب ایران می‌گذرد. شهروندان سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، فارس و خوزستان بیش از همه از این بارندگی‌ها آسیب دیده‌اند و به جز آبگرفتگی معابر، مسدود‌شدن گاه‌به‌گاه راه‌های ارتباطی، خسارت‌ در بخش زیرساختی، مسکونی و کشاورزی، 5کشته داشته است.

دلالی و گاوداری با مدرک پزشکی

ساعت نحس

حال ناخوش گوزن زرد ایرانی

جای خالی آب