17
سه شنبه 14 دی 1400
شماره 8405
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان/ادغام بارسای «الف» و «ب»

بارسا با کلی غایب و جوان‌هایش 3‌امتیاز با ارزش گرفت
یک شب پیش از معارفه رسمی فران تورس در بارسلونا، آبی‌اناری‌ها بدون اکثر بازیکنان خود که به‌دلیل کرونا یا مصدومیت و محرومیت غایب بودند، توانستند نخستین برد خارج از خانه خود را در این فصل لالیگا دشت کنند و با نتیجه یک بر صفر مایورکا را شکست داد.
ویژه
از جدال تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر منچسترسیتی بیشترین سود را برد. سیتیزن‌ها که با برد ناحق مقابل آرسنال یازدهمین پیروزی پیاپی خود را به‌دست آورده بودند، با استفاده از تساوی 2-2 چلسی و لیورپول فاصله خود را با تیم دوم جدول به 10امتیاز افزایش دادند.
«خولیو ولاسکو بر این باور است که من می‌توانم به والیبال زنان ایران کمک کنم.» الساندرا کمپدلی در نشست خبری دیروز از این جمله استفاده کرد تا به همه اطمینان دهد انتخاب خوبی برای سرمربیگری تیم ملی است.
علی ارسلان، کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایران با رفتن به صربستان به تیتر اکثر رسانه‌ها طی هفته‌های اخیر بدل شد. مهاجرت او به صربستان شروع همه حواشی‌ هفته‌‎های اخیر پیرامون کشتی فرنگی بود.
جدال استقلال و آلومینیوم در اراک، بازی عجیبی از آب در آمد؛ با 2 گلی که هر کدام از یک منظر گل‌های خاصی بودند. در بازی 2تیمی که سخت‌تر از تمام تیم‌های این فصل گل می‌خورند، تصمیم مشکوک داور در همان 15دقیقه اول اجازه نداد بازی بدون گل ادامه پیدا کند.
طی چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس مطرح شده است. می‌گویند باشگاه ایرانی تلاش‌هایی به این منظور انجام داده و البته بیرو هم بدش نمی‌آید چنین اتفاقی رخ بدهد.
درحالی‌که نقل‌وانتقالات لیگ‌های اروپایی رسما آغاز شده، هنوز بمب بزرگی در کار نیست. تنها انتقال قابل‌توجه رفتن فران تورس از منچسترسیتی به بارسلونا بوده که بارسا هنوز اجازه استفاده از بازیکن 65میلیون یورویی و شماره11 خود را ندارد.

سپر به سپر در صدر

پرسپولیس به چهارمین برد متوالی رسید و استقلال به پنجمین برد متوالی نرسید حالا قرمزها به یک‌امتیازی صدر رسیده‌ و روزهای آخر نیم‌فصل را حساس‌تر کرده‌اند
تیم پرسپولیس در مصاف با تراکتور به چهارمین برد متوالی‌اش دست یافت و با استفاده از توقف استقلال به فاصله یک‌امتیازی این تیم رسید. در آخرین بازی‌های هفته سیزدهم که به‌طور همزمان در تهران و اهواز برگزار شد پرسپولیس و فولاد به ترتیب میزبان تراکتور و پیکان بودند که پرسپولیس میزبان موفق‌تری بود و به هر شکل ممکن حریفش را شکست داد.
قصه بدترین سقوط

قصه بدترین سقوط

رامین رضاییان بعد از جام‌جهانی2018 چه کرد؟
شایعات حکایت از آن دارد که باشگاه السیلیه قطر تصمیم به خانه‌تکانی گرفته و ممکن است این سیاست آنها منجر به حذف رامین رضاییان شود.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته چهاردهم

لیگ برتر هفته پانزدهم

لیگ برتر هفته پانزدهم

جدول‌اعداد | 4114

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8405

جدول 8405
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در مسابقه بیانیه‌نویسی زشتی که بین سرخابی‌ها راه افتاده، ما طرفدار هیچ‌کدام از 2 باشگاه نیستیم. این رفتارها از سوی هر دو تیم غلط است و جای چون و چرا هم ندارد. در این مورد کار به جایی کشید که نهایتا فدراسیون فوتبال نمایندگان 2 باشگاه را احضار کرد.
استقلال بالاخره بعد از 622دقیقه گل خورد و رکورد بسته ماندن دروازه‌اش روی این عدد متوقف شد. این بهترین رکورد فصل جاری بوده و از بهترین رکورد فصل گذشته هم 22دقیقه بیشتر است.