21
سه شنبه 14 دی 1400
شماره 8405
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کودکان و نوجوانان قهرمانان لحظه‌های سخت

یادداشت
چند ماه پیش «علی لندی» نوجوان ایذه‌ای و حدود 2هفته پیش «امیره بروایه» کودک 7‌ساله اهوازی؛ بی‌هیچ ادعا و آموزش ویژه‌ای، قهرمانانه در نجات جان دیگران پیشقدم شده‌اند. خبر کوتاه تقدیر جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شجاعت امیره 7ساله، پنجشنبه 2دی ماه جاری در صفحه21روزنامه همشهری منتشر شد.
ویژه
همزمان با کاهش دما در اکثر نقاط کشور حوادث مربوط به گازگرفتگی نیز افزایش یافته و در تازه‌ترین اتفاق 2نفر در مرزن آباد و یک نفر در زنجان به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
آتش‌سوزی در خوابگاهی واقع در قلب پایتخت جان 70نفر از ساکنان آنجا را به خطر انداخت اما آتش‌نشانان با حضور به موقع خود از یک حادثه تلخ جلوگیری کردند.
متصدی فروشگاه لباس زنانه در شهرک غرب در اتاق پرو دوربین کار گذاشته بود و از مشتریانش فیلمبرداری می‌کرد اما سرانجام دستگیر شد.
روابط‌عمومی منطقه 4شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان«نیمکت‌های بلوار پروین را دوباره نصب کنید»
علاقه 2دختر به مهندس جوان پایان عجیبی داشت

دختر جوان رقیب عشقی‌اش را ربود

پشت پرده درگیری‌های خونین بر سر رقابت عشقی معمولا پسران جوانی هستند که عاشق یک دختر شده و برای حذف رقیب خود دست به کارهایی همچون آدم‌ربایی، کتک‌کاری یا حتی قتل زده‌اند. اما حالا و در اتفاقی عجیب دختری جوان برای حذف رقیب عشقی خود نقشه آدم‌ربایی کشید و با همدستی فردی دیگر او را ربود.
حمله خونین به دکتر پس از مرگ بیمار کرونایی

حمله خونین به دکتر پس از مرگ بیمار کرونایی

ضاربان پزشک بخش کرونا بیمارستان‌ میانه دستگیر شدند
کمتر از 20روز پس از حمله مرد مسلح به پزشک بخش کرونای یکی از بیمارستان‌های شهرستان میانه، پلیس عاملان این حمله هولناک را دستگیر کرد.
بازسازی صحنه جنایت در جلسه بازپرسی
بازسازی صحنه جنایت در جلسه بازپرسی
پسری 19ساله که در درگیری به‌خاطر یک دستبند، جان نوجوان 17ساله‌ای را گرفته بود، دیروز در جلسه بازپرسی به گریه افتاد و هنگام بازسازی صحنه گفت هرگز قصد قتل نداشته است.
مدتی است که اتوبوس‌های خیابان بهارستان جمع‌آوری شده‌اند و به جای آنها مینی‌بوس گذاشته‌اند که دیر به دیر و با فاصله می‌آیند.