• شنبه 27 آذر 1400
  • السَّبْت 13 جمادی الاول 1443
  • 2021 Dec 18

اثرآرام‌بخش وین بر بازارها

رفع تحریم‌ها و انجام توافق هسته‌ای در وین چه تأثیری بر بازارها خواهد داشت؟
نمودارها نشان می‌دهد؛ همزمان با ادامه مذاکرات هسته‌ای در وین، نوسان‌های ناپایدار در بازارها، بیشتر شده است. به‌نظر می‌رسد فعالان بازارها بی‌صبرانه در انتظار تعیین تکلیف مذاکرات هسته‌ای در وین هستند.
شهردار تهران در بازدید از بزرگ‌ترین مؤسسه مطبوعاتی کشور به مناسبت آغاز سال سی‌ام انتشار:

همشهری صدای شهر باشد

شهردار تهران به مناسبت سی‌امین سال انتشار روزنامه همشهری، از این موسسه بازدید کرد. علیرضا زاکانی با حضور در ساختمان موسسه همشهری و دیدار از بخش‌های مختلف آن، ضمن تبریک 30 سال انتشار مداوم این روزنامه و نقش آن در اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی گفت: «خیلی خوشبختم که در سالگرد تولد روزنامه همشهری و موسسه‌‌ای که از ظرفیت‌های بالایی برای خدمتگزاری بهره‌مند است، در جمع دوستان حاضر شده‌ام.

بی‌صداقتی پیرزن و عبای پیرمرد

کاری به قمار براندازها روی بی‌صداقتی یک پیرزن ندارم. از طعنه‌ها و زخم‌زبان‌های اهل فرصت نیز بگذریم. ‌ای‌کاش حداقل به‌خاطر این چند روز اتهامی که به جمهوری اسلامی زدند، عذرخواهی کنند. خود خانم گوهرعشقی نیز محل بحث نیست. معتقدم همان افرادی که عبا از روی دوش پدر روح‌الله زم برداشتند و برای عمامه زمین‌زدنش سوت و کف زدند، همان‌ها پای این پیرزن نشستند که خلاف صداقت بگوید تا سکه کاسبی‌شان شود.

حمایت ۵هزار میلیارد تومانی از توسعه حمل‌ونقل عمومی‌تهران

۲۶آذر روز ملی حمل‌ونقل، از روزهای به یاد ماندنی تاریخ کشور ماست. در سال۱۳۶۲ و درحالی‌که بیش از ۱۰۰کشتی حامل کالاهای اساسی در بنادر کشور متوقف بودند و احتمال حمله هوایی رژیم بعث عراق به آنها نگرانی‌های جدی ایجاد کرده بود، امام‌خمینیره در پیام تاریخی خود از رانندگان خودروهای باری خواستند تا به بنادر مراجعه و کالاهای اساسی را به شهرها و به‌دست مردم برسانند.

صدور نخستین مجوز اروپایی برای واکسن‌های ایرانی

اولین مجوز پذیرش مسافر به کشور اروپایی با واکسن ایرانی کرونا صادر شد و براساس اعلام وزارت خارجه کشور از این پس مسافرانی که واکسن‌ ایرانی تزریق کرده باشند، مشکلی در دریافت ویزای سفر به مجارستان را نخواهند داشت.

خوشنویسی ایران جهانی شد

هنر خوشنویسی ایران با عنوان «برنامه ملی پاسداری از هنر سنتی خوشنویسی ایران» در فهرست میراث ناملموس جهان به ثبت جهانی رسید. همزمان با ثبت جهانی این برنامه ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو در شانزدهمین نشست کمیته بین‌الدول حفاظت از میراث فرهنگی ناملموس یونسکو که به‌صورت آنلاین برگزار شد،

ادامه مذاکرات؛10روز دیگر

بعد از یک هفته مذاکرات فشرده در وین، در نهایت دور اخیر گفت‌وگو‌های ایران و 1+4 در حالی پایان یافت که طرفین به پیش‌نویس جدیدی که در آن نظرات ایران اعمال شده است، دست یافتند و درصورت نهایی‌شدن، این متن مبنای رایزنی‌های آتی قرار خواهد گرفت.

معاینه فنی خودرو

فرایند تبدیل یک اختلاسگر به دوستدار طبیعت

داوری فجر دغدغه ماست