• چهار شنبه 19 آبان 1400
  • الأرْبِعَاء 4 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 10

تمام خانواده زیر پوشش یک بیمه

مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در گفت‌و‌گو با همشهری می‌گوید: بیمه زنان خانه‌دار در ذیل بیمه خانواده ایرانی قرار می‌گیرد و تنها به زنان محدود نمی‌شود
طرح گسترده بیمه همگانی سازمان تامین‌اجتماعی با عنوان «بیمه خانواده ایرانی» خبری بود که چندی پیش از سوی میرهاشم موسوی، سرپرست سازمان تامین‌اجتماعی اعلام شد و براساس گفته موسوی قرار است
مدیریت شهری به‌دنبال اجرای طرح‌هایی نو برای احیا و معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران است

طرح نو برای رونق گردشگری تهران

مدیریت شهری جدید تهران به‌دنبال توسعه گردشگری و شناسایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های این حوزه است؛ بر همین اساس، کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران همراه ستاد گردشگری شهرداری در حال تدوین طرحی هستند تا با اجرای آن، از یک‌سو گردشگری در نقاط تاریخی و مذهبی بیش از پیش فعال شود و از سوی دیگر چرخ اقتصادی محله‌ای در مناطق کم‌برخوردار شهر به‌ویژه مناطق جنوبی به حرکت درآید.

2 انتظار اصلی ایران از اروپا در احیای برجام

مذاکراتی که قرار است هشتم آذر‌ماه در وین از سر گرفته شود در واقع چارچوبی است برای تعیین چگونگی بازگشت آمریکا به برجام. ایران و گروه 1+4هر دو عضو برجام هستند و این آمریکایی‌ها هستند که به‌صورت غیرقانونی از این توافق خارج شدند و قطعنامه2231 شورای امنیت سازمان ملل را زیر پا گذاشتند و با تغییر تیم دولت از ترامپ به بایدن آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که سیاست فشار حداکثری به نتیجه نرسیده است و برای بازگشت به تعهداتشان در برجام اعلام تمایل کردند.

سهامداران به چه معترضند؟

در روزهای اخیر اظهارنظرهای مقامات وزارت اقتصاد و بازار سرمایه، درباره صعودی ‌بودن روند بورس و در سود بودن سهامداران، مورد اعتراض طیف وسیعی از سهامداران قرار گرفته است.

60سال به بالاها، دوز سوم را 28روز پس از دوز دوم تزریق کنند

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا اعلام کرد: «براساس پروتکل علمی، افراد بالای ۶۰سال می‌توانند بعد از ۲۸روز از تزریق دوز دوم واکسن کرونا، دوز اضافه را تزریق کنند.»

چرا کرونا از سد 100 رد نمی‌شود؟

چرا آمار فوتی‌های روزانه کرونا به زیر 100 نفر نمی‌رسد؟ این پرسشی است که از نیمه فروردین امسال تاکنون مطرح می‌شود، بدون اینکه پاسخ روشنی به آن داده شود. پیش از این سخنگوی قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود که در هفته دوم آبان، تعداد فوتی‌های روزانه به زیر 50 نفر می‌رسد و حالا در نوزدهمین روز این ماه، همچنان شمار فوتی‌ها بالای 100 نفر ثبت می‌شود.

روز داغ بورس در پارلمان

به‌ دنبال نزول مداوم شاخص بورس از هفته نخست شهریور تاکنون، دیروز وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس به مجلس رفتند تا در این‌باره توضیح دهند؛ در پایان توضیحات وزیر اقتصاد که با حواشی و کنایه‌های سخنرانان همراه بود، نمایندگان خواستار اصلاح سیاست‌های دولت برای حمایت از بورس شدند.

سفر‌تاریخی وزیر‌خارجه امارات به دمشق

روز گذشته عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات در اقدامی تاریخی و معنادار برای ساعاتی به شهر دمشق، پایتخت سوریه سفر و با بشار اسد، رئیس‌جمهور این کشور ملاقات کرد.

آخرین ویرایش‌ بر مطالبه معلمان

ویزا برای کوچ استارت‌آپ‌ها

20سال تغییر طبیعت درایران