21
چهار شنبه 19 آبان 1400
شماره 8358
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روابط‌عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان فروش میوه سفارشی در بازار میوه و تره‌بار اختیاریه در ستون با مردم روز 28مهرماه پاسخ داده است.
رایزنی‌ها برای جلب رضایت اولیای دم غزاله و نجات آرمان از چوبه دار در شورای حل اختلاف همچنان در جریان است.
سرایدار ساختمان که در جریان درگیری با تعمیرکار آسانسور باعث مرگ او شده بود هرچند از اتهام قتل عمدی تبرئه شد اما به‌دلیل عدم توانایی در پرداخت 80میلیون تومان مابقی مبلغ دیه، در زندان به‌سر می‌برد و خانواده‌اش از خیرین برای آزادی او کمک خواسته‌اند.
برخی از مجرمان دستگیر شده در طرح پلیس از جرائم عجیبی می‌گویند که رقم زده‌اند

از کلاهبرداری با تصادف صوری تا سرقت نیم‌ساعت پس از آزادی

انتظامی
با اجرای 2طرح رعد و اقتدار در پایتخت که با همکاری پلیس پیشگیری و امنیت اخلاقی تهران انجام شده است، 1031مجرم دستگیر شدند.
برخورد مرگبار صاعقه در وسط حیاط

برخورد مرگبار صاعقه در وسط حیاط

مردی که نهم آبان ‌ماه هنگامی که در حیاط خانه‌شان، مورد اصابت صاعقه قرار گرفته و دچار سوختگی شده بود، پس از چند روز جدال با مرگ در بیمارستان جان باخت.
با مردم / همسان‌سازی‌ درصد جانبازی براساس حضور در جبهه اجرایی شود
از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضا داریم همسان‌سازی‌ درصد جانبازی براساس میزان حضور در جبهه یا اسارت اجرایی شود تا رزمندگانی که با شجاعت جلوی دشمنان ایستاده و در عین حال از نظر فیزیکی سالم مانده‌اند و نیز آزادگان عزیزی که شرایطی شبیه به این دارند بتوانند از مزایا و خدماتی بهره‌مند شده و در این شرایط شکننده و حساس دلگرم شوند.