05
چهار شنبه 19 آبان 1400
شماره 8358
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روز سه‌شنبه قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد، با 40تومان افزایش به 28هزار و 170‌تومان رسید.
نقل‌قول خبر/ مهرداد جمال ارونقی
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش قیمت خودرو در 2هفته گذشته به‌دلیل کاهش عرضه شرکت‌های تولید کننده، خبر داد و گفت: تقاضایی در بازار وجود ندارد. کاهش عرضه خودروسازان، رشد و افزایش قیمت را به‌دنبال داشته است.
عکس خبر
عموما خراسان را به‌عنوان مرکز تولید زعفران در ایران می‌شناسند اما استان همدان هم با داشتن اقلیمی مناسب به‌عنوان یکی از قطب‌های کشت زعفران مطرح است.
مجلس خواستار اصلاح سیاست‌های اقتصادی با هدف حمایت از بورس شد

روز داغ بورس در پارلمان

بورس
به‌ دنبال نزول مداوم شاخص بورس از هفته نخست شهریور تاکنون، دیروز وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس به مجلس رفتند تا در این‌باره توضیح دهند؛ در پایان توضیحات وزیر اقتصاد که با حواشی و کنایه‌های سخنرانان همراه بود، نمایندگان خواستار اصلاح سیاست‌های دولت برای حمایت از بورس شدند.
تأمین آرد نانوایی‌های سنتی

تأمین آرد نانوایی‌های سنتی

بیژن نوروز مقدم: کاهش میزان تولید گندم هیچ تأثیری بر کاهش سهمیه یا کمبود آرد مورد نیاز نانوایان سنتی نداشته است
تشدید خشکسالی، زمینه افت شدید میزان تولید گندم را در سال زراعی جاری فراهم کرده است؛ به‌نحوی که آمارهای متفاوتی از میزان نیاز کشور به واردات گندم در سال‌جاری مطرح می‌شود و در تازه‌ترین اظهارنظرها یزدان سیف، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از تامین نیمی از گندم مورد نیاز کشور از طریق واردات خبر داده و تأکید کرده است 10کشتی حامل گندم وارداتی در حال تخلیه و 30کشتی منتظر تخلیه هستند.
قیمت کله‌پاچه 170هزار تومان باقی ماند
قیمت کله‌پاچه 170هزار تومان باقی ماند
قیمت آلایش‌های گوساله در میادین میوه و تره بار باز هم بالا رفت.