17
چهار شنبه 19 آبان 1400
شماره 8358
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عکس خبر

عکس خبر
ویژه
مراسم معارفه ژاوی با استقبال هواداران بارسا و شعار آنها علیه پاری‌سن‌ژرمن که مسی را در اختیار دارد برگزار شد.
به گواه نمراتی که آنالیزورهای متریکا در 4هفته اول لیگ داده‌اند، بهترین بازیکن لیگ برتر ایران در این 4هفته یک هافبک-مهاجم بسیار گمنام از تیم پیکان است. محمدحسین فلاح که عضو تیم جوانان استقلال بوده و فصل گذشته هم در 3بازی دقایقی بسیار کوتاه برای استقلال به زمین رفت
در آخرین دقایق پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان در فوتبال ایران، رضا دهقانی از پرسپولیس جدا شد. این بازیکن که پست اصلی‌اش وینگر بود پیش از شروع فصل از نساجی جذب شد، اما فرصت چندانی برای ارائه توانایی‌هایش در اختیار او قرار نگرفت و نهایتا پیش از بسته شدن پنجره از جمع سرخپوشان جدا شد.
تیم فوتبال شهرداری سیرجان که نماینده زنان ایران در جام باشگاه‌های آسیا‌‌ست، بازی اول را برد و امروز در دومین بازی به میدان می‌رود.
از زمان اعلام فهرست تیم ملی و خط خوردن مهدی طارمی، اغلب هواداران فوتبال ایران به 2 گروه تقسیم شدند؛ برخی حامی دراگان اسکوچیچ بودند و از تصمیم انضباطی او حمایت کردند، عده‌ای اما جانب طارمی را گرفتند.
بازی کردن تیم ملی بدون مهدی طارمی، اتفاقی است که در سال‌های اخیر خیلی کم رخ داده است. طارمی از مسابقات مقدماتی جام‌جهانی2018وارد ترکیب اصلی تیم ملی شده و در دوره 3سرمربی مختلف برای این تیم بازی کرده.

دیگر بدهکار خودم نیستم

گلاره ناظمی نامزد عنوان برترین داور زن فوتبال و فوتسال سال جهان از روزهایی می‌گوید که مجبور بود در پارک‌ها و کنار اتوبان‌ها تمرین کند
گلاره ناظمی قرار است به افتخار دیگری برسد؟ اسم او بین 16داور برگزیده سال2021 است و این شانس را دارد که صاحب عنوان بهترین داور سال فوتبال و فوتسال زن جهان شود. اما به‌نظر می‌رسد خود او به همین‌ جایی که رسیده، راضی است.
خاقانی: کمک کنند می‌توانیم به المپیک صعود کنیم

خاقانی: کمک کنند می‌توانیم به المپیک صعود کنیم

بازیکن جوان استقلال می‌گوید آبی‌ها برای قهرمانی در این فصل هم‌قسم شده‌اند؛ او امیدوار به قهرمانی با استقلال و صعود با تیم ملی امید است
سبحان خاقانی ازجمله بازیکنان جوان استقلال است که توانسته اعتماد فرهاد مجیدی را چه در فصل گذشته و چه در این فصل جلب کند.
با چشم باز بخر!
با چشم باز بخر!
یحیی گل‌محمدی و فهرستی از بازیکنان نه‌چندان خوب که جذب پرسپولیس شدند
در تمام دنیا ممکن است مربیان خریدهای ضعیف و ناموفق داشته باشند. هیچ استثنایی در این مورد وجود ندارد.
جلال حسینی روزهای پرفراز و فرودی را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد. او فصل گذشته را به‌عنوان یکی از مدافعان فیکس تیم شروع کرد و علاوه بر بخشیدن استحکام به ساختار دفاعی پرسپولیس، آماری بی‌نظیر در گلزنی به جا گذاشت.

مربی گمنام برای باشگاه ثروتمند

درحالی‌که از نام‌های بزرگی برای هدایت نیوکاسل و جانشینی استیو بروس یاد می‌شد، نه از زیدان و کونته خبری شد و نه از اونای امری و مربیان متوسط.

خشم از فیفادی

جهان
با آغاز دوباره فیفادی، مشکلاتی برای برخی باشگاه‌ها به‌وجود آمده و تعدادی هم از الان نگرانی شدیدی بابت جام‌ملت‌های آفریقا دارند. مروری بر وضعیت برخی از تیم‌‌ها این موضوع را بهتر نشان خواهد داد.

چرا یووه این فصل قهرمان می‌شود

خرافاتی‌ها معتقدند که یوونتوس با وجود نتایج بدی که در این فصل گرفته و عملکرد درخشان میلان و ناپولی، در این فصل قهرمان سری‌آ می‌شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8358
در حساس‌ترین رقابت دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد روز جمعه تیم صنایع مازندران با هدایت رضا یزدانی به دیدار تیم ستارگان ساری می‌رود. تیم ستارگان ساری در دور رفت شگفتی‌ساز بود و توانست تیم پرستاره رضا یزدانی را شکست دهد.