• شنبه 15 آبان 1400
  • السَّبْت 30 ربیع الاول 1443
  • 2021 Nov 06

بنزین آرام گرفت

بنزین جبرانی آخر همین‌ماه واریز می‌شود
سرانجام عملیات احیای 4060جایگاه سوخت به پایان رسید. همزمان در مجموع ۲۵۸میلیون لیتر سهمیه جبرانی، برای همه خودروهای شخصی درنظرگرفته شد که به‌گفته وزیر نفت، این سهمیه‌ها تا آخر همین‌ماه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رکوردشکنی صادرات پس از 27ماه

آمارهای گمرک ایران از شکسته شدن رکورد 27ماهه صادرات غیرنفتی حکایت دارد. اتفاقی که به‌واسطه رشد قیمت‌های جهانی محقق شده و هنوز نمی‌تواند نشانه خروج اقتصاد ایران از سایه شوک‌های منفی کرونا و تحریم باشد؛ اما با مثبت کردن تراز تجاری کشور، نوید مثبتی برای کل اقتصاد محسوب می‌شود.

خانه جدید دوچرخه

پاییز که تمام شود و دی‌ماه برسد، ما باید شمع ۲۱سالگی دوچرخه را فوت کنیم. وقتی یک هفته‌نامه کودک و نوجوان ۲۱ساله شود، یعنی یک موفقیت.

خطر 23 درصد واکسن نزده

تنها 2راه برای قطع زنجیره بیماری کرونا پیش روی ماست؛ رعایت دقیق و سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی همراه قرنطینه‌های 100درصدی مبتلایان و افراد مشکوک و همچنین واکسیناسیون.

سیلاب در نیمه پاییز

بارندگی‌های شدید روزهای گذشته موجب جاری شدن سیلاب در 2استان لرستان و آذربایجان غربی شد و سازمان هواشناسی امروز هم برای 10استان هشدار نارنجی صادر کرده است
نیمه آبان از راه رسید و باران و در برخی مناطق برف، حال و هوای ایران را پاییزی کرده است.

اخطار دوباره رئیسی به بانک‌ها

محاسبات همشهری نشان می‌دهد 2400بنگاه اقتصادی ایران گرفتار باتلاق وصول مطالبات بانک‌ها شده‌اند. طبق آمارهای رسمی دست‌کم چراغ تولیدی 1793بنگاه مستقر در شهرک‌های صنعتی ایران در حال خاموش‌شدن است.

گره‌گشایی به منطقه14 رسید

شهردار تهران در دومین برنامه از سلسله بازدیدهای هفتگی خود از مناطق پایتخت با عنوان پویش «قرار خدمت» به منطقه۱۴ رفت. برنامه‌های علیرضا زاکانی با اقامه نماز جماعت صبح و زیارت مقبره شهدای گمنام در بوستان زیتون آغاز شد و او و دیگر مسئولان شهرداری تهران در ادامه به بازدید پروژه‌های مختلف منطقه که به پایان رسیده‌اند یا برای اتمام نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت دارند، رفتند.

بازدید معاونت مطبوعاتی از همشهری

عصر روز گذشته، فرشاد مهدی‌پور؛ معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از تحریریه روزنامه همشهری بازدید کردند.

140میلیارد‌تومان برای نجات هویت‌تاریخی سمنان

پلیس‌بازی پاریس درآستانه مذاکرات وین