17
شنبه 15 آبان 1400
شماره 8354
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آیا پرسپولیس «فقیر» است؟

کندوکاو در مورد یک فرضیه و ناامیدی زودرس برخی هواداران
یادداشت
«با این بازیکنان به جایی نمی‌رسیم»؛ این عبارتی است که این روزها زیاد از زبان برخی هواداران پرسپولیس به گوش می‌رسد.
ویژه
با گل دیرهنگام سیروان قربانی در بازی فجرسپاسی و استقلال، تعداد تساوی‌های این دوتیم در تاریخ لیگ برتر دورقمی شد.
تمدید قرارداد 4 ساله علی قلی‌زاده با شارلروا هم از آن دست اتفاقات عجیب بود. قلی‌زاده بعد از 3فصل حضور در این تیم بلژیکی به چهره‌ای کاملا متفاوت در فوتبال ایران تبدیل شده است.
در آستانه برگزاری دادگاه حکمیت ورزش، نامه‌نگاری خودسرانه کمیته ملی المپیک با فدراسیون جهانی جودو صدای رئیس فدراسیون جودو را درآورد. قرار است دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش، سوم آذرماه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود تا محرومیت 4ساله جودوی ایران از سپتامبر2019 تا سپتامبر2023 مجددا مورد بررسی قرار گیرد.
اگر از بازی ساعت16 امروز هم سولسشائر جان سالم به‌در ببرد، احتمالا دست‌کم تا نیم‌فصل شغلش در منچستریونایتد تضمین خواهد شد.
هفته چهارم از لیگ برتر فوتبال ایران که دیروز آغاز شده امشب به پایان می‌رسد. روز گذشته 4بازی برگزار شد و امروز و امشب هم 4بازی دیگر انجام می‌شود تا تیم‌ها به استقبال تعطیلات 15روزه بروند.
با اینکه سرمربی پرسپولیس با قطعیت اعلام کرده عالیشاه و نعمتی به بازی امروز نمی‌رسند، اما عالیشاه می‌گوید مشکل مصدومیتش حل شده و ممکن است به بازی با گل‌گهر برسد.

برد چهارم پرید

همه‌‌چیز برای 12امتیازی شدن استقلال آماده بود، جز دانشگر و حسینی که دقیقه95 کمی نا آماده بودند
درحالی‌که استقلال در آستانه کسب چهارمین پیروزی بود و حتی خوشبین‌‌ترین شیرازی‌ها هم امیدی به گلزنی تیم‌شان نداشتند، فجرسپاسی دقیقه 5+90 دروازه آبی‌ها را باز کرد تا تیم مجیدی با تلخکامی نسبی به تعطیلات 15روزه برود.
کایالپ و لوپز که4 تا دست ندارند

کایالپ و لوپز که4 تا دست ندارند

علی‌اکبر یوسفی سنگین‌وزن کشتی فرنگی ایران که در غیاب کایالپ و لوپز طلای جهان را گرفته، می‌گوید آمادگی بردن این غول‌ها را هم دارد
علی‌اکبر یوسفی در حالی طلای مسابقات جهانی را گرفت که اعزام او به این مسابقات به قول خودش یک معجزه و خواست خدا بود. با تشخیص محمد بنا، قرار بود، او به مسابقات امیدهای جهان اعزام شود و میرزازاده به مسابقات جهانی نروژ برود.
چیزی فراتر از یک گل
چیزی فراتر از یک گل
سردار آزمون هیچ‌وقت به اندازه حالا محتاج درخشش نبود
اگرچه گل دیرهنگام سردار آزمون به یوونتوس تأثیری در شکست زنیت نداشت و تیم روسی احتمالا باید خودش را برای حضور در لیگ اروپا آماده کند، اما این اتفاق برای فوتبال ایران خوشایند بود.

استقبال از ژاوی

به‌نظر می‌رسد بازی ساعت 18:45امروز بارسلونا در زمین سلتاویگو آخرین تجربه سرخی بارخوان، سرمربی موقت بارسا روی نیمکت این تیم باشد.

لالیگا اسپانیا

لالیگا اسپانیا

لیگ برتر انگلیس

لیگ برتر انگلیس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رئالی‌ها پس از به ثبت رساندن گل شماره هزار و هزارویک خود در لیگ قهرمانان که هر دو به‌دست کریم بنزما به‌ثمر رسید، حالا ساعت23:30 امشب در آخرین بازی پیش از فیفادی از تیم رایو وایکانو پذیرایی می‌کنند؛ همان تیمی که به‌تازگی موفق شده بارسلونا را با تک‌گل فالکائو شکست دهد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8354