• پنج شنبه 13 آبان 1400
  • الْخَمِيس 28 ربیع الاول 1443
  • 2021 Nov 04

برخورد قاطع

ناظران بر این باورند دیپلمات‌های ایران با پشتوانه میدان دست بالا را در مذاکرات هسته ای خواهند داشت / با اقدام بموقع نیروی دریایی سپاه، عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند تا آمریکا هفتمین سیلی سخت را تجربه کرده باشد
آمریکا باز هم ناکام ماند. این بار نه در زمینه سیاسی یا نظامی که در سرقت! آن هم در جنوب ایران و یک روز قبل از 13آبان سالروز تسخیر سفارت آمریکادر ایران، روزی که در تقویم به‌عنوان مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

بازگشت به آغوش مادر

پیکر شهید جمال محمدشاهی، از شهدای دفاع‌مقدس بعد از گذشت 38سال از زمان شهادت این شهید، شناسایی شد . برهمین اساس روز گذشته مراسم تکریم از خانواده با حضور خانواده این شهید والامقام و جمعی از معاونان در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد.

چرا انقلاب دوم مهم‌تر بود؟

حضرت امام درباره تسخیر لانه جاسوسی فرمود: «انقلاب دوم» و البته مهم‌تر از انقلاب اول.

حمله مجازی؛ خسارت واقعی

درحالی‌که همین کلمات را می‌خوانید و یک ثانیه می‌گذرد، 6حمله سایبری در گوشه‌و‌کنار جهان انجام شده است.

تذکر مجدد رهبرانقلاب برای رعایت اخلاق در عدالتخواهی

«شکایت بجا است نباید پیش از اثبات جرم موضوع را رسانه‌ای می‌کردند دنبال کنید و به نحوی جبران شود»؛ این تذکری است که رهبرانقلاب به مجلس دادند.

اعتبار به چک برمی‌گردد

چک‌ها احیا می‌شوند و شاخص اعتماد بازار تقویت می‌شود و انتظار می‌رود در 2سال آینده حتی از تعداد افرادی که به‌دلیل صدور چک بلامحل درگیر پرونده‌های قضایی و حتی زندان شده‌اند، به‌صورت محسوس کاسته شود.

تهران روی ریل مدیریت یکپارچه

شهردار تهران با حضور در مجلس، طی نشستی که با اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و فراکسیون‌های مدیریت شهری و محیط‌زیست مجلس داشت، ضمن تشریح وضعیت کنونی و کمبودهای پایتخت از الزام مدیریت یکپارچه شهری گفت و تأکید کرد: «ناظر به طرح مدیریت شهری باید به سمت مدیریت یکپارچه برویم و حتی می‌توان فراتر از آن حکمرانی واحد شهری را با کمک مردم تجربه کنیم و با استفاده از این ظرفیت در سطوح مختلف تصمیم‌سازی و نظارت، تصمیم‌گیری و عمل در مقیاس محله و شهر، مردم را میدانداری کنیم.

افزودن اطلاعات ۱۵۶۰ بنای ارزشمند به نقشه تهران

بی‌توجهی به روح شهر در 42سال گذشته

برای نوجوانان نسخه واحد نپیچیم