21
پنج شنبه 13 آبان 1400
شماره 8353
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مردی که با انگیزه سرقت، رئیس کارخانه‌ای را به قتل رسانده بود سحرگاه دیروز در محوطه زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.
4تبهکار با پرکردن پوکه‌های داروی رمدسیویر با داروهای تقلبی آنها را به قیمت گزافی در اینستاگرام به شهروندان می‌فروختند اما سرانجام دستگیر شدند.
شهرک آپادانا از شهرک‌های قدیمی تهران در نزدیکی شهرک اکباتان است که بیش از 40سال از سکونت در آن می‌گذرد.
روابط‌عمومی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «حفظ فضای سبز شهری و افزایش سرانه و جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه اولویت شهرداری باشد»
آدم ربایان پسر دانش‌آموز را در راه مدرسه ربودند

کودک‌ربایی برای اخاذی 400هزاردلاری

دادسرا
آدم‌ربایان، پسربچه 9ساله‌ای را در راه مدرسه ربودند و او را در خانه‌ای زندانی کردند تا دست به اخاذی 400هزار دلاری از پدر تاجرش بزنند اما پس از گذشت 10روز پلیس مخفیگاه گروگانگیران را شناسایی و پسربچه ربوده‌شده را آزاد کرد.

خوابی که تعبیر شد

«مادرم چند روز قبل خواب دیده بود که قرار است از پیش ما برود و درست همان روزی که گفته بودند دچار مرگ‌مغزی شده، ما هم اعضای بدنش را اهدا کردیم.» این حرف‌های پسر جوانی است که چند روز قبل با اهدای اعضای بدن مادرش دست‌کم 3بیمار نیازمند از مرگ نجات یافتند.
50راننده اینترنتی در دام کلاهبردار نامرئی
50راننده اینترنتی در دام کلاهبردار نامرئی
مرد کلاهبردار با کرایه تاکسی‌های اینترنتی و تماس با راننده‌ها، خود را از اعضای کادر درمان و علوم پزشکی شیراز معرفی می‌کرد و با شگردی عجیب دست به کلاهبرداری از آنها می‌زد.