• پنج شنبه 6 آبان 1400
  • الْخَمِيس 21 ربیع الاول 1443
  • 2021 Oct 28

پدیده بیکاران صاحب درآمد

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد تمرکز اقتصاد استان تهران از صنعت به خدمات تغییر کرده است
آمار‌ها نشان می‌دهد 11میلیون نفر از جمعیت تهران را افراد بالای 15سال تشکیل می‌دهند که می‌توانند از نظر اقتصادی فعال باشند.

نسخه ثبات افغانستان

دومین نشست صلح و ثبات افغانستان روز چهارشنبه با طرح پیشنهاد‌ 6ماده‌ای به نسبت مفصل‌‌تر ایران در مقایسه با دیگر همسایگان این کشور برگزار شد.
با احسان‌ عبدی‌پور، فیلمساز بوشهری که نوشتن را به سینما ترجیح می‌دهد

از سینما بدم می‌آمد

در دنیایی که همه می‌خواهند بازیگر و کارگردان و مرتبط با سینما باشند، تصور کنید فردی وجود دارد که همه رؤیایش این است که یک گوشه بنشیند و بنویسد و حتی اسمش هم پای نوشته‌هایش نباشد.
گفت‌وگو با عالیه عطایی؛ نویسنده ایرانی‌افغانستانی

ادبیات راوی، بیانگر اتفاقات مهم است

عالیه عطایی نویسنده‌ای ایرانی‌افغانستانی است که دوران کودکی خود را در منطقه‌ای مرزی در خراسان جنوبی گذراند و بعدها مرز و ماجراهایش، به خطی پررنگ در داستان‌هایش تبدیل شد.

احترام شهردار تهران به نظر مردم

شهردار تهران در اطلاعیه ای از ملغی شدن حکم حسین حیدری مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری خبر داد.

رئیسی‌ در اتاق فرمان

بررسی تبعات اختلال بنزینی پیش آمده در کشور دستور کار اصلی دیروز ابراهیم رئیسی در مقام رئیس قوه مجریه بود. در همین راستا هم او محور اصلی سخنرانی و اقدامات خود را به این مهم اختصاص داد.
پای صحبت‌های علیرضا خمسه که امسال دست پر در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان حضور داشت

کتاب «خمسه به روایت خمسه» را من ننوشته‌ام!

انگار لبخند را با چهره‌اش پیوند زده‌اند؛ حتی وقتی از مشغله‌ها و تلخی‌ها حرف می‌زند آرام و متبسم است. همین لبخندهاست که او را در یاد مردم نگه‌داشته و خودش معتقد است این بزرگ‌ترین سرمایه زندگی‌اش است.

پاییز برفی در شمال