17
پنج شنبه 6 آبان 1400
شماره 8347
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ بالاخره چه کار کنیم؟

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی از وضعیت ملی‌پوشانش در بازی با الهلال گلایه کرد و گفت: «بازیکنان ما که از تیم ملی برگشتند خیلی آماده نبودند.
ویژه
در سال‎های نه‌چندان دور، کشتی تهران یکی از قدرت‌های کشتی کشور محسوب می‌شد ولی حالا وضعیت پایتخت از شرایط بحران هم گذشته و صدای بسیاری از قهرمانان پیشین تهران درآمده است.
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای که 19‌خرداد با انتخاب مهرعلی باران‌چشمه با کسب 22‌رأی در مقابل 19‌رأی مجتبی جوهری، به‌عنوان رئیس برگزار شد،
لوسیانو پریرا در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر تعداد گل‌های زده‌اش در لباس فولاد را به 50گل رساند.
استقلال لیگ امسال را با 2برد امیدوارکننده شروع کرد، درست برعکس سال‌های گذشته که همیشه آبی‌پوشان در شروع لیگ چالش نتیجه‌گیری داشتند و تا حدودی از کورس قهرمانی عقب می‌افتادند.
سینا غلامپور برای رفتن به ابوظبی روزها را می‌شمرد. او دقیق می‌داند که یک‌ماه و 17روز دیگر تا شروع مسابقات قهرمانی جهان فرصت دارد.
کنایه مهدی طارمی به دراگان اسکوچیچ بازتاب‌های بسیار زیادی در فضای فوتبالی کشورمان داشت و این موضوع همچنان ادامه دارد.

3 امتیاز بدون شادی

پرسپولیس با 2گل عبدی 6امتیازی شد اما مهدی به‌خاطر همشهری‌هایش خوشحالی نکرد و هواداران هم به‌خاطر نمایش کم‌فروغ تیم‌شان مردد شدند
هفته دوم لیگ برتر دیشب با انجام دو بازی به پایان رسید و پرسپولیس با برتری مقابل نساجی به جمع تیم‌های ۶امتیازی اضافه شد.
نخواست یا نتوانست؟

نخواست یا نتوانست؟

دیاباته بعد از جدایی از استقلال احیا شده و در 4 بازی 6 گل برای الغرافه زده است
فصل گذشته وقتی هواداران استقلال عملکرد کابوس‌وار شیخ دیاباته در این تیم را می‌دیدند، اغلب‌شان به این فکر می‎کردند که مهاجم مالیایی به پایان دوران فوتبالش رسیده است.
یک خارجی بزرگ در استقلال
یک خارجی بزرگ در استقلال
ژستده پس از جی‌لوید ساموئل، دومین بازیکن استون‌ویلایی آبی‌ها خواهد بود
با وجود اینکه رسانه اسپرت قطر مدعی شده تاباتای 40ساله مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و آبی‌ها برای تقویت خط هافبک خود به‌دنبال جذب او هستند، باشگاه استقلال با یک خارجی معروف دیگر به نام رودی ژستده به توافق دست یافت.
میلان در روزی که حقش نبود پیروز شود و تعدادی از بازیکنانش را در اختیار نداشت، باز هم در سری‌آ به پیروزی رسید.

پس چه‌کسی پول خرج می‌کند؟

فوتبال ایران
جلال حسینی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش همان حرفی را زده که امیر قلعه‌نویی همیشه در سپاهان می‌زد: «پرسپولیس جزو 4 تیم پرهزینه لیگ برتر هم نیست.»

اوله نمی‌دانست تیم 10‌نفره است!

الکس فرگوسن به‌عنوان حامی اصلی اوله‌گونار سولسشائر برای ادامه مربیگری در منچستریونایتد، در تمرینات این تیم واقع در ورزشگاه تمرینی کارینگتون حضور یافت.

توپ طلا لو رفت؟

در سال‌های اخیر با افشای بسیاری از اطلاعات محرمانه در حوزه‌های سیاست، اقتصاد و حتی ورزش، پنهان کردن اخبار و اطلاعات به‌کار سختی تبدیل شده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
لیگ برتر
جدول 8347