• یکشنبه 7 شهریور 1400
  • الأحَد 20 محرم 1443
  • 2021 Aug 29

خطر واکسن‌نزن‌ها

از بین 15‌میلیون و‌700هزار ایرانی بالای 50 سال واجد شرایط واکسیناسیون، 3 میلیون و920 هزار نفر واکسن نزده‌اند
تاکنون گروه سنی بالای 50سال در سراسر کشور و برخی گروه‌های سنی پایین‌تر در مناطق خاص مثل استان‌های مرزی یا جزایر خلیج‌فارس برای تزریق واکسن فراخوانده شده‌اند که به‌گفته وزیر بهداشت، حدود 25درصد از بالای 50ساله‌ها برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت سیزدهم تأکید کردند

احیای امید و اعتماد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز شنبه در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت جدید، با تأکید بر لزوم استفاده کامل دولت از هر ساعت فرصت گذران خدمت به مردم، تمرکز دولت بر بازسازی «انقلابی، عقلانی و خردمندانه» در همه عرصه‌های مدیریتی کشور را ضروری خواندند و با اشاره به اولویت مسائل اقتصادی، نکات و توصیه‌های مهمی را درباره «مردمی‌بودن»، «عدالت‌ورزی»‌، «فسادستیزی»، «احیای امید و اعتماد مردم» و «انسجام و اقتدار و اشراف دولت» بیان کردند.

چه‌کسی انقلابی است؟

در ۴۳سالی که از عمر انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد، شاید آنچه بیش از هر تفکر و دیدگاه سیاسی- اجتماعی مورد جفا و ظلم قرار گرفته است، نگاه انقلابی و انقلابی‌ماندن افراد و رویکرد انقلابی در مدیریت امور است.

اثرات‌تغییر اقلیم در ایران

تغییرات اقلیمی، آب و هوای کره زمین را دچار تغییرات شگرف کرده است.

عبور بورس از مرز مقاومت با سوخت دلار

به‌دنبال رشد پرسرعت قیمت دلار، شاخص کل بورس تهران دیروز توانست به پشتوانه این رشد، با قدرت از مرز مقاومت یک‌میلیون‌و540هزار واحد عبور کند.

چالش ایران با طالبان برای تأمین حقابه هامون

رودخانه‌های مرزی علاوه بر اینکه تداوم حیات را در کشورهای همسایه تضمین می‌کنند، نقش مهمی در تنظیم روابط بین‌المللی دارند.

وزنه طلایی، نیزه نقره‌ای

کاروان پارالمپیک ایران روز گذشته با کسب یک طلا در وزنه‌برداری و یک نقره در پرتاب نیزه تعداد مدال‌هایش را در توکیو به 3مدال رساند.

گذر از آلودگی با حمل و نقل پاک

ارزان‌ترین خانه در تهران، حداقل ۴۵۰ میلیون تومان

طلای ارزان

درباره ارزان‌ترین ارز ایران