17
یکشنبه 7 شهریور 1400
شماره 8300
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بعضی چیزها در فوتبال قدیمی و کهنه نمی‌شوند، از بین نمی‌روند و مورد استفاده خود را هرگز از دست نمی‌دهند. یکی از اینها، فرمول تحریک 2باشگاه پرسپولیس و استقلال است. این دو رقیب سنتی نسبت
یکی از قابل انتظارترین انتقالات تابستان، جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و پیوستن او به سپاهان بود.
به‌نظر می‌رسد جذب امین قاسمی‌نژاد از سوی استقلال، آن هم بعد از مذاکراتی که این بازیکن با پرسپولیس داشت، به‌شدت باعث خرسندی آبی‌ها شده است؛ چنان که فرزاد مجیدی، مدیر ورزشی استقلال در اظهارنظری پر از هیجان و ذوق‌زدگی گفته: «نقل‌وانتقالات یک داربی بود که آن را بردیم.»
برخلاف آخرین روزهای هفته گذشته که امباپه به رئال نزدیک و ‌نزدیک‌تر شده بود و اکثر رسانه‌ها از شماره پیراهن ستاره فرانسوی در تیم جدیدش رونمایی می‌کردند، اتفاقات روز شنبه برای رئال خوب پیش نرفته است.
مسعود ریگی، بازیکنی که روز گذشته از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست به استناد آمار و آنالیزها یکی از 3بازیکن برتر آبی‌ها در فصل گذشته بوده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال به صراحت اعلام کرده نام چند بازیکن مهم و سرشناس در فهرست تمدید قراردادها نیست و فرهاد مجیدی نظری روی حفظ آنها ندارد.

وزنه طلایی، نیزه نقره‌ای

در پنجمین روز بازی‌های پارالمپیک‌2020 توکیو روح‌الله رستمی ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران نخستین مدال طلای کاروان اعزامی ایران را به نام خود ثبت کرد و امان‌الله پاپی هم در پرتاب نیزه مدال نقره گرفت
کاروان پارالمپیک ایران روز گذشته با کسب یک طلا در وزنه‌برداری و یک نقره در پرتاب نیزه تعداد مدال‌هایش را در توکیو به 3مدال رساند.

برنامه کامل لیگ قهرمانان

اگر می‌خواهید برنامه خود را برای دنبال‌کردن لیگ قهرمانان به‌صورت دقیق تنظیم کنید، بریده این قسمت را برای خودتان نگه دارید. بازی‌های ستاره‌دارقرمز از ساعت21:15 و بازی‌های ستاره‌دار آبی از ساعت23:30 آغاز خواهند شد.
نکته بازی/ خبر 3‌ ماه بعد
3‌ماه پیش خبر این بود که گابریل پین قطعا به‌عنوان مشاور خارجی استقلال به ایران خواهد آمد و کنار فرهاد مجیدی فعالیت می‌کند.
امین قاسمی‌نژاد فصل گذشته از نگاه متریکا هفتمین بازیکن برتر لیگ شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شیخ‌دیاباته، مهاجم سابق استقلال در واکنش به‌احتمال حضور در لیگ فرانسه: «توانایی بازی در لیگ فرانسه را دارم.
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
لیگ قهرمانان - یک هشتم