• سه شنبه 8 تیر 1400
  • الثُّلاثَاء 19 ذی القعده 1442
  • 2021 Jun 29

مسیر 2ساله قوه‌قضاییه با قدرت ادامه یابد

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه: حرکت آقای رئیسی در قوه قضاییه جهادی بود و امید و اعتماد به این قوه را زنده کرد
رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروزدوشنبه در سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و روز قوه قضاییه، در دیدار رئیس و مسئولان این قوه، ادامه مسیر اعتمادافزا و امیدبخش 2سال اخیر و استمرار اجرای سند تحول را در فصل جدید دستگاه قضا ضروری خواندند و با تجلیل از حماسه واقعی مردم در انتخابات ۲۸خرداد گفتند: مردم در شرایط کرونایی و دشواری‌های اقتصادی و برخی مسائل دیگر، برنامه‌ریزی چند ماهه دنیای استکبار را بر هم زدند و به‌عنوان برندگان اصلی انتخابات، شکست و ناکامی را نصیب دشمنان ایران و عناصر وابسته به آنان کردند.

اتوبوس برقی ایرانی از راه رسید

تفاهمنامه تولید و خرید  200اتوبوس‌ برقی درون‌ شهری بین شهرداری، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شرکت خودروساز داخلی و شرکتی دانش‌بنیان امضا شد.

نوآوری و حل مسائل شهری با روش‌های کم هزینه

مهم‌ترین اقدام مدیریت شهری دوره پنجم در حوزه حمل‌ونقل همگانی، تغییر رویکرد و تفکر حاکم در عدم ‌توسعه بر مبنای خودرو محوری و توجه به انسان‌محوری بود که این نگرش هم در احکام برنامه 5ساله و هم در اقدامات انجام شده ملموس است.

حفظ استقلال قوه‌قضاییه ضرورتی غیرقابل اغماض

بعد از انتصاب حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضاییه، نخستین بار بود که فردی از داخل خود دستگاه قضایی سکاندار این قوه شد.

معطلی 15ساعته و ماشین‌خوابی در صف واکسن

معطلی‌های 5تا 15ساعته، شب‌ماندن در خیابان و خودرو و نوبت‌هایی که بین 300تا 600هزار تومان فروخته می‌شود؛ این خلاصه وضعیت واکسیناسیون دوز دوم واکسن کرونا در روزهای گذشته تهران است.

بیکاران ایران از نمای نزدیک

تقریباً همه جویندگان کار در اقتصاد ایران دارای تحصیلات قابل‌توجه هستند و ازنظر مالی نیز توقع چندان بالایی برای حقوق دریافتی ندارند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد به‌واسطه ذائقه کاری کارجویان و همچنین ساختار اقتصاد ایران، همچنان ظرفیت موردنیاز برای جذب این افراد در بازار کار کشور وجود ندارد.

شکایت قضایی از مقصران پرونده اتوبوس خبرنگاران

واژگون‌شدن اتوبوس خبرنگاران در مسیر نقده - پیرانشهر که به کشته‌شدن 2خبرنگار و مصدومیت 20خبرنگار محیط‌زیستی انجامید، موجی از پرسش‌ها و ابهام‌ها را پدید آورد. افکارعمومی نیز نسبت به حادثه عصر چهارشنبه 2تیرماه خاموش نماند.

اساس طرح مجلس بر فیلترینگ و ممنوعیت است