21
سه شنبه 8 تیر 1400
شماره 8256
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ همدستی با باجناق برای قتل همسر سابق

مرد جوان یک سال پس از جدایی از همسرش، وقتی متوجه شد که او به‌خاطر گرفتن حضانت فرزندشان از وی شکایت کرده با همدستی باجناقش نقشه قتل وی را مقابل شورای حل اختلاف عملی کرد.
ویژه
مرد مسلح پس از آنکه وارد یک گلخانه شد با تهدید، 3گوشی موبایل سرقت کرد و با تیراندازی به‌سوی صاحب گلخانه گریخت‌ اما یک ساعت بعد دستگیر شد.
قرار بود تسویه معوق حقوق همسان‌سازی‌ بازنشسته‌ها در خرداد اعمال شود که اکنون تیرماه هم به نزدیک یک سوم‌ماه رسیده و خبری از تسویه این رقم نیست.
داخلی
وقتی پسری نوجوان با دختر16ساله در حال گذر از خیابان بود، پسر نوجوان دیگری با آنها چشم در چشم شد و همین مسئله آغاز یک درگیری بود که با قتل پایان یافت.
پایان زندگی مخفیانه قاتلی که به‌خاطر یک فلاکس چای دست به جنایت زد

خاطره گویی قاتل اسرار جنایت را فاش کرد

جنایی
همه‌‌چیز از امانت دادن یک فلاکس چای به زوج همسایه شروع شد. دعوایی که بر سر این فلاکس بین 2همسایه در گرفت که باعث قتل یکی از آنها و فرار دیگری شد تا اینکه اتفاق عجیبی راز قاتل را پس از یک سال فاش کرد.
شهادت مسئول وظیفه عمومی به‌دست سربازی که معافیت می‌خواست

شهادت مسئول وظیفه عمومی به‌دست سربازی که معافیت می‌خواست

پسر جوانی که به سازمان نظام وظیفه درخواست معافیت داده بود وقتی فهمید که فقط از رزم معاف شده است در اقدامی جنون آمیز به مسئول وظیفه عمومی حمله کرد و با ضربات چاقو او را به شهادت رساند.
اعتراض استادان دانشگاه آزاد به حقوق‌های پایین
اعتراض استادان دانشگاه آزاد به حقوق‌های پایین
سخنگوی فراکسیون دانشگاه آزاد مجلس در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید رئیس‌دانشگاه آزاد گفته است به‌دنبال افزایش حقوق استادان حتی فراتر از همسان‌سازی با حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های دولتی است
حقوق پایین اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد و درجه‌بندی آنها به دو گروه الف و ب در هفته‌های اخیر موجب اعتراض استادان این دانشگاه شده است. آنها همچنین می‌گویند که دانشگاه آزاد بخشنامه‌ای صادر کرده که شرط ماندگاری آنها در گروه بالاتر و دریافت حقوق و درآمد بیشتر منوط به درآمدزایی آنها برای این دانشگاه است، در غیر این صورت آنها به گروه ب سقوط خواهند کرد.