17
سه شنبه 8 تیر 1400
شماره 8256
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرسپولیس مدیون 2 استقلالی

مربیان بزرگ‌تر از مدیر؛ پدیده مشترک سرخابی‌ها
شدت تضاد فرهاد مجیدی با مدیران باشگاه استقلال به جایی رسیده که آنها دو سه بازیکن را برای پاسخگویی در مورد تخلفات‌شان به کمیته انضباطی دعوت کرده‌اند، اما سرمربی تیم اجازه حضور و پاسخگویی آنها در باشگاه را نمی‌دهد.
ویژه
دیپورت از فرودگاه گرجستان، سیلی به داور و درگیری خونین روی چمن‌های سبز آزادی؛ همه اینها اتفاقاتی است که در سه‌چهار روز اخیر در رشته پاورلیفتینگ افتاده. تیمی که برای حضور در تورنمنت بین‌المللی به گرجستان رفته بود،
از قدیم‌گفته‌اند درخت که می‌افتد تبرزن زیاد می‌شود. مصداق این ضرب‌المثل، تیم ملی والیبال است که هر فردی از گرد راه رسید، لگدی به آن زد؛ یکی مدعی شد اگر فلان مربی کنار آلکنو بود شکست‌های لیگ‌ ملت‌ها اتفاق نمی‌افتاد، یکی برای فلان امپراتور والیبالی شعار داد و آن دیگری نیشگونی از سر رفاقت از داورزنیرئیس فدراسیون گرفت.
شدت تضاد فرهاد مجیدی با مدیران باشگاه استقلال به جایی رسیده که آنها دو سه بازیکن را برای پاسخگویی در مورد تخلفات‌شان به کمیته انضباطی دعوت کرده‌اند، اما سرمربی تیم اجازه حضور و پاسخگویی آنها در باشگاه را نمی‌دهد.
تمدید قرارداد فدراسیون با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی تا پایان مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، یعنی همه اتفاقاتی که از فردای بازی با عراق در مرحله اول انتخابی جام جهانی تا همین دیروز افتاد، همه آن خبرها، شایعه‌ها و اسم‌های بزرگ و کوچک که به‌عنوان گزینه احتمالی سرمربیگری تیم ملی مطرح شدند، احتمالا بخشی از یک سناریو بوده است؛ سناریویی با دست‌کم 2هدف، اول اینکه فدراسیون فوتبال در حالت عادی برای تمدید قرارداد تا حدودی زیر فشار بود. با وجود پیروزی در هر 4بازی دور برگشت، کسانی بودند که همچنان اسکوچیچ را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی مناسب نمی‌دانستند.
بازی آخر شب امشب را طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که اگر کسی کمبود خواب دارد، بتواند جبران کند و فردا صبح به کارهای روزمره‌اش برسد.
برزیلی‌ها یک روز بعد از قهرمانی‌شان در لیگ ملت‌های والیبال2021 ترکیب 12نفره‌شان را در بازی‌های المپیک توکیو معرفی کردند، ترکیبی که گفته می‌شود شانس اول قهرمانی در المپیک است. برزیل در فینال لیگ‌ ملت‌ها لهستان را 3بریک شکست داد.

حساس مثل نبرد دانکرک*

انگلیس و آلمان دو حریف سنتی امشب در یک هشتم نهایی یورو برای سی ودومین بار رودرروی هم می‌ایستند
حیثیتی‌ترین بازی مرحله حذفی یورو، ساعت20:30امشب بین آلمان و انگلیس برگزار می‌شود که یادآور کری همیشگی فوتبالی بین دو کشور و جنگ‌های جهانی است.
شاید آخرین یوروی رونالدو

شاید آخرین یوروی رونالدو

پرتغال، قهرمان دوره گذشته، در حالی از یورو حذف شد که نمایش بهتری از بلژیک داشت
چالش رکورد دایی‌زنی کریستیانو رونالدو در یورو با حذف تیم ملی پرتغال مقابل بلژیک تمام شد. کریستیانو اما فعلا قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارد و قبلا گفته که حداقل تا جام جهانی2022برای تیم ملی بازی می‌کند.
مدعی پوشالی
مدعی پوشالی
هلند و دلیخت کاری کردند تا بخشی از جذابیت‌های یورو از دست برود
کمترکسی پیش‌بینی می‌کرد تیم جذاب هلند در مرحله گروهی، ناگهان به تنظیمات کارخانه دوران دی‌بوئر برگردد و نمایشی دور از انتظار داشته باشد.
علیرضا بیرانوند همچنان دروازه‌بان شماره‌یک تیم ملی ایران است. او که زمان مربیگری کارلوس کی‌روش توانست به پیراهن شماره‌یک تیم ملی برسد، حتی با تغییر سرمربی و آمدن مربیانی چون مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ هم جایگاه خودش را از دست نداد و همچنان نفر اول تیم ملی در خط دروازه محسوب می‌شود.

نکته بازی/باز به انصاف علی دایی!

بعد از رسیدن کریس رونالدو به رکورد 109گل زده ملی علی دایی، شهریار فوتبال ایران واکنش خیلی متمدنانه‌ای به این موضوع نشان داد و از اتفاق رخ داده ابراز خرسندی کرد.

آماربازی

یکشنبه‌شب بازی حساس سپاهان و فولاد در شهر اهواز بدون گل تمام شد تا زردپوشان برای سومین بار در این فصل یک بازی را بدون گلزنی به پایان برسانند.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر فوتبال
به‌ موازات رقابت‌های یورو که حواس مردم به بازی‌های ملی در اروپا و حتی کوپا‌آمریکاست، چند جابه‌جایی ریز و درشت بین باشگاه‌های اروپایی و آسیایی صورت گرفته یا در شرف انجام است که می‌تواند جذابیت فوتبال باشگاهی را در روزهای تعطیلی آن هم حفظ کند.
جدول 8256