• چهار شنبه 2 مهر 1399
  • الأرْبِعَاء 5 صفر 1442
  • 2020 Sep 23

جواب صلح، جنگ نیست

هر دولتی در آمریکا انتخاب شود تسلیم تاب‌آوری ملت بزرگ ایران می‌شود
حسن روحانی رئیس جمهور در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل که به دلیل شرایط کرونایی در جهان به صورت ضبط شده و از طریق ویدئویی انجام شد ، با اشاره به اینکه «برای ما عزت و آسایش ملت‌مان مهم است که با دیپلماسی متکی بر اراده ملی و همراه با مقاومت به دست می‌آید» ، تصریح کرد: ما ابزار چانه زنی داخلی و انتخاباتی آمریکا نیستیم و هر دولتی که در آمریکا انتخاب شود، به ناچار تسلیم تاب‌آوری ملت بزرگ ایران خواهد شد.

رکاب‌زنی سفرا با شهردار

تقارن روز جهانی بدون خودرو با سه‌شنبه‌های بدون خودرو به جذابیت‌های این روز اضافه کرده بود.

امید به آینده در مسلخ بی‌عدالتی آموزشی

مسئله عدالت آموزشی هم در قانون اساسی و هم در باورهای اعتقادی ما، یک اصل اساسی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه مردم، نقطه محوری این اصل است.

تست کرونا به کودکان کار رسید

نجیب‌الدین یک دست را حلقه کرده دور بازوی علاءالدین و دست دیگر را مشت کرده‌ تا آقای دکتر، سوزنش بزند. رگ اما دهن‌کجی کرده، دست‌های سوخته از آفتاب و به‌غایت لاغرش رگی برای شکار ندارد. تمام عضلاتش از ترس، منقبض است، چشم‌ها را ملتمسانه تنگ کرده که یعنی دیگر بس است. آقای دکتر اما در تقلای پیدا کردن رگ، سراغ بازوی دیگر می‌رود.

عامل پنهان نزول بورس

با تداوم روند نزولی شاخص بورس در مبادلات دیروز، ارزش کل بازار سهام به کف 7000هزار میلیارد تومان رسید.

می‌خواهیم با یک بازی شجاعانه صعود کنیم

استقلال امشب در حالی برابر الاهلی عربستان قرار می‌گیرد که برای صعود از این گروه قطعا نیاز به کسب پیروزی دارد. تساوی برابر الشرطه کار آبی‌پوشان را برای صعود سخت کرده ولی مجید نامجومطلق مرد اول نیمکت استقلال، نسبت به صعود تیمش امیدوار است.

موج جدید بازماندگی از تحصیل

سازمان ملل؛ نشست مجازی، اختلافات واقعی

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه لبنیات

تعقیب رد دلار در قیمت تخم‌مرغ