13
چهار شنبه 2 مهر 1399
شماره 8045
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
گرچه با توسعه گوشی‌های تلفن همراه و سایر کالاهای دیجیتال مجهز به سیستم‌های تشخیص زمان و تاریخ، تقاضا برای خرید انواع ساعت مچی به‌شدت کم شده و نسل جوان برخلاف گذشتگان دغدغه چندانی برای اطلاع از گذشت زمان از طریق ساعت‌های مچی و جیبی ندارد اما اغلب زوج‌های جوان حداقل یک‌بار ناگزیر به خرید ساعت مچی هستند که با توجه به قیمت‌های نجومی آن تشخیص ساعت اصل از تقلبیفیک حائز اهمیت است.
​​​​​​​کمبود و افزایش قیمت انواع لوازم خانگی تولید داخل و وارداتی در حالی موجب اقبال مشتریان به تعمیر این محصولات و کالاهای دست‌دوم شده است که دست‌اندرکاران تولید از ناکارآمدی تسهیلات پرداختی در چارچوب کارت اعتباری خرید لوازم خانگی خبر می‌دهند.

گرانی خودرو در شکاف عرضه و تقاضا

با رشد بیش از 18درصدی تیراژ تولید خودروهای سواری طی 5ماهه نخست امسال و الزام خودروسازان به عرضه هر دوهفته یک‌بار محصولاتشان، فاصله عرضه و تقاضای بازار خودرو کم نشد
کاهش ارزش پول ملی، انتظارات تورمی و تلاش صاحبان سرمایه برای حفظ ارزش دارایی‌هایشان موجب رشد دلال‌بازی در بازار کالاهای واسطه‌ای، سرمایه‌ای و حتی مصرفی شده است.
افزایش عرضه و کاهش قیمت گوشی موبایل با رشد تولید داخل

افزایش عرضه و کاهش قیمت گوشی موبایل با رشد تولید داخل

​​​​​​​بررسی قیمت خرده‌فروشی انواع گوشی تلفن همراه در بازار، بیانگر عرضه قطره‌چکانی محصولات برخی برندها توسط وارد‌کنندگان و سیر صعودی قیمت‌ها با نوسان نرخ ارز است.
ترخیص فوری ۲.۷ میلیون تن کالای اساسی از گمرکات کشور
ترخیص فوری ۲.۷ میلیون تن کالای اساسی از گمرکات کشور
​​​​​​​کمبود برخی نهاده‌های تولید دام و طیور و کالاهای اساسی در حالی زمینه کمبود و افزایش قیمت این اقلام را فراهم کرده است که مسئولان از فراهم بودن امکان ترخیص بخش عمده این کالاها از گمرکات کشور خبر می‌دهند.
چند و چون
با وجود تولید حدود 90درصد انواع تاسیسات گرمایشی ساختمان در داخل کشور و کاهش نسبی تقاضای ناشی از افت ساخت‌وساز برای اینگونه محصولات، با نزدیک شدن به فصل سرما، رشد تقاضای کاذب موجب کمبود و عرضه چند نرخی این اقلام شده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر برای سفر یا امور اداری، دفتری و تحصیلی خود نیازمند انواع چمدان، کیف و کوله‌پشتی تولید داخل و وارداتی هستید بهتر است سری به بورس فروش این اقلام واقع در خیابان 15خرداد، طبقه زیرزمین سرای مشیرخلوت در بازار بزرگ تهران بزنید.