08
چهار شنبه 2 مهر 1399
شماره 8045
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نقل و انتقالات مهاجمان نوک در فوتبال اروپا از قبل پیچیده‌تر شد. به‌نظر می‌رسید سوارس به‌زودی قراردادش را با بارسلونا فسخ کند و به یوونتوس یا اتلتیکو برود اما فعلا این اتفاق نیفتاده. اتلتیکو که خیالش بابت به‌دست آوردن مهاجم جنجالی اروگوئه‌ای راحت بود، موافقت کرد موراتا جدا شود و به یوونتوس برگردد.
تیم‌های ایرانی هی همینطوری گل نمی‌زنند و اوت می‌شوند، اما این چیزی از بار خودستایی‌های آنان کم نمی‌کند.
پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان شرایط عجیبی دارند؛ نقطه ضعف یکی، نقطه قوت دیگری است و بر عکس. پرسپولیس در فاز دفاعی وضعیت خوبی دارد.
استقلال امشب در حالی برابر الاهلی عربستان قرار می‌گیرد که برای صعود از این گروه قطعا نیاز به کسب پیروزی دارد. تساوی برابر الشرطه کار آبی‌پوشان را برای صعود سخت کرده ولی مجید نامجومطلق مرد اول نیمکت استقلال، نسبت به صعود تیمش امیدوار است.

یحیی و سؤالات بی‌پاسخ

4نکته در مورد شکست پرسپولیس مقابل الدحیل
در شرایطی که پرسپولیس به‌خاطر کسب 6 امتیاز از 2 پیروزی برابر التعاون عربستان در بهترین شرایط روحی و روانی به سر می‌برد، شکست برابر الدحیل ترمز این تیم را کشید. سرخپوشان مثل بازی رفت مقابل تیم قطری بازنده شدند تا کارشان برای صعود به آخرین بازی برابر الشارجه کشیده شود.
ملوان دوباره دختران را حذف می‌کند؟
بانوان فوتبال ملوان که پیش از این تجربه منحل‌شدن را دارند، این‌بار هم شاید نتوانند در لیگ حاضر شوند
دختران ملوان سرگردانند. بیشتر تیم‌هایی که قرار است این فصل در لیگ برتر فوتبال زنان بازی کنند، با بازیکنان و مربیان قرارداد بسته‌ و حتی تمرینات را هم آغاز کرده‌اند اما ملوانی‌ها هنوز نمی‌دانند این فصل تیمی دارند یا نه.

کرونا دوباره فوتبال را تهدید کرد

درحالی‌که باشگاه الهلال عربستان روزی چند نفر مبتلای جدید به کرونا شناسایی و معرفی می‌کند، اوضاع در فوتبال اروپا هم اصلا خوب نیست.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اینتر از طریق وبسایت خود اعلام کرد آرتورو ویدال را به صورت دائمی از بارسلونا به خدمت گرفته است.
نشریه انگلیسی «دیلی‌ رکورد» گزارش داد؛ منچستر در حال مذاکره با بارسلونا برسر به خدمت گرفتن عثمان دمبله از این تیم اسپانیایی است.