• چهار شنبه 29 مرداد 1399
  • الأرْبِعَاء 29 ذی الحجه 1441
  • 2020 Aug 19

کارهایی که می‌توانستیم می‌توانیم انجام دهیم

در روزی که تعداد جانباختگان کرونا به 20هزارنفر رسید، همشهری از ضعف و قوت برنامه‌های اجراشده برای مقابله با این بلیه گزارش می‌دهد
آمار قربانیان کرونا در ایران پس از 6‌ماه زندگی، مقابله و مواجهه با کووید-19 در آستانه 20هزار جان باخته قرار گرفته است. آمار رسمی وزارت بهداشت، شمار جانباختگان کرونا در ایران را در 24ساعت منتهی به بیست و هشتم مرداد ۱۹هزارو۹۷۲نفر اعلام کرده است.

تخریب بنا‌های تاریخی تهران با قانون رضاخانی

زمانی که رضاشاه تازه به قدرت رسیده بود و می‌خواست آثار قاجار را از کشور پاک کند، قانونی به تصویب رسید که براساس آن، ساختمان‌های قدیمی فقط تا دوره زند ارزش و قدمت دارند.

پایانی برای یک آغاز

با گذشت 15سال از ترور رفیق حریری این پرونده همچنان یکی از پرونده‌های داغ سیاسی دنیا بود و تا به امروز هم این قضیه در محافل سیاسی، حقوقی و بین‌المللی مورد پردازش قرار داشته است.

حمل‌ونقل عمومی نیازمند حمایت دولت است

در شرایط فعلی تامین هزینه‌های حمل‌ونقل شهری خصوصا در زمینه مترو به‌شدت افزایش پیدا کرده است.

دولت شرکای اجتماعی برای خود پیدا کند

کارهای بسیاری را می‌توانستیم در زمان آغاز شیوع ویروس کرونا و درهنگامی که هنوز بیماری گسترش چندانی در کشور پیدا نکرده بود انجام دهیم.

غافلگیری لاهه برای بیروت

«شاید، به‌نظر می‌رسد، نشانه‌ای نیست، مطمئن نیستیم، به نتیجه روشنی دست نیافتیم»؛ اینها عباراتی بود که روز گذشته ده‌ها بار از زبان قاضی دادگاه لاهه در پرونده ترور رفیق حریری بیان شد؛ دادگاهی که مسئولیت بررسی مهم‌ترین پرونده امنیتی در طول تاریخ لبنان را برعهده دارد.

به نام فعالان اقتصادی به کام حقوق خوانده‌ها

​​​​​​​48نماینده مجلس تصمیم دارند صدور برخی مجوزهای کسب‌وکار را با هدف رفع مشکلات فعالان اقتصادی آسان‌تر کنند.

پیام رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت حجت الاسلام تسخیری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و زبان گویای اسلام و تشیع حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند.