13
چهار شنبه 29 مرداد 1399
شماره 8017
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

به داد تولید برسید

کاهش قدرت خرید مردم و افت تقاضا برای خرید گوشت قرمز در کنار ممنوعیت صادرات دام، میزان دام مازاد کشور را افزایش داده است.
ویژه
اگر قصد خرید یا فروش خودرو را دارید توجه کنید که نقل و انتقال سند سند زدن مهم‌ترین بخش معامله خودرو به‌خصوص برای خریداران خودروهای دست دوم است. درصورتی که تجربه کافی برای انجام این کار نداشته باشید و خودرو را از دلالان خریده‌اید، ممکن است حسابی به دردسر بیفتید.
اگر با مشاغل مرتبط با تزئینات و لوله‌کشی ساختمان سروکار دارید یا اینکه قصد خرید انواع لوله و اتصالات و چینی‌آلات بهداشتی برای انجام تعمیرات منزل یا محل کارتان را دارید، می‌توانید برای خرید این اقلام راهی بورس فروش چینی‌آلات بهداشتی و لوله و اتصالات خیابان ملاصدرا شوید.
با وجود تثبیت نرخ ارز و کاهش قدرت خرید مشتریان، سیر صعودی قیمت‌ها در بازار برخی انواع گوشی تلفن همراه ادامه دارد.

بازار سیگار و هیاهوی اجرای یک طرح

اجرای طرح رهگیری سیگار با هدف کنترل قاچاق درحالی از اول شهریور آغاز می‌شود که کارشناسان در موفقیت آن تردید دارند
کالای اساسی نیست اما مصرف‌کننده فراوانی دارد؛ کسانی که هر روز برایش هزینه می‌کنند و زیان جسمی و مالی آن را به جان می‌خرند تا چرخ صنعت به‌شدت وابسته به وارداتش از حرکت نایستد.
افزایش 45 درصدی قیمت برنج خارجی طی یک سال

افزایش 45 درصدی قیمت برنج خارجی طی یک سال

مقایسه قیمت کالاهای اساسی در خرداد‌ماه امسال نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که قیمت اغلب کالاهای اساسی افزایش یافته است.
تثبیت قیمت‌ها در بازار زعفران
تثبیت قیمت‌ها در بازار زعفران
رشد هزینه تمام‌شده تولید و سیر صعودی نرخ تورم موجب افزایش قیمت انواع محصولات کشاورزی ازجمله زعفران در بازار خرده‌فروشی طی چند‌ماه گذشته شده اما فعالان صنفی از تثبیت بازار و احتمال سیر نزولی قیمت‌ها در آینده نزدیک خبر می‌دهند.