• یکشنبه 26 مرداد 1399
  • الأحَد 26 ذی الحجه 1441
  • 2020 Aug 16

شیوه مدرسه‌رفتن درسال‌کرونا

20‌روز مانده به شروع سال تحصیلی جدید، شیوه‌نامه بازگشایی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد تا دانش‌آموزان، والدین آنها، مدیران و معلمان مدارس بدانند در سال تحصیلی جدید که به سال کرونا معروف است، چه باید بکنند و چطور به مدرسه بروند.

حناچی: حادثه‌پلاسکو نقطه عطف آتش‌نشانی شد

«آمادگی آتش‌نشانی پیش و بعد از پلاسکو قابل مقایسه با هم نیست. تجهیزات نوین آتش‌نشانی پیش از افزایش قیمت ارز و قبل از اعمال بعضی تحریم‌های صنعتی، سفارش داده شده بود.

گام مؤثر شورای پنجم در شفاف‌سازی‌

یکی از الزامات درست مدیریت شهری، آگاه کردن شهروندان از حقوق و قوانین شهری است تا از این رهگذر بتوان توانایی لازم برای مشارکت شهروندان در اداره امور شهر را بالا برد و به توسعه صحیح دست یافت.

یک آبروریزی تمام عیار

رأی‌گیری نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد در موضوع تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از چند جهت قابل بررسی و ارزیابی است که به‌صورت اجمالی در نوشتار زیر به آن می‌پردازم.

تجربه‌ای دیگر؛ انتخاب مدیران از طریق فراخوان

انتخاب مدیران معمولاً از جمع کسانی صورت می‌پذیرد که آشنا هستند یا از طریق آشنایی، معرفی می‌شوند.

پیروزی بزرگ برای برجام

«در تاریخ ۷۵‌ساله سازمان ملل سابقه نداشت که آمریکا تا این حد منزوی باشد. به‌رغم همه سفرها، فشارها و دوره‌گردی‌ها، آمریکا توانست فقط یک کشور کوچک را با خود همراه کند.

مقصران سقوط سنگ‌نورد 8ساله مشخص شدند

11‌ماه پس از سقوط آرمان، سنگ نورد 8ساله اصفهانی وکیل خانواده وی از محکومیت عاملان این حادثه در دادگاه خبر می‌دهد.

شجریان در جم

محمدرضا شجریان صبح روز شنبه 25 مرداد به‌دلیل افت فشار خون و افت سطح هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری شد.

هنر کسب درآمد در دوران بلا