13
یکشنبه 26 مرداد 1399
شماره 8014
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوت و فن انتخاب آباژور

فن بازار
آباژور یکی از لوازم دکوراسیون داخلی است که انواع و مدل‌های مختلف دارد. دانستن چند نکته مهم و کاربردی می‌تواند به شما در انتخاب آباژور کمک کند.
ویژه
خرید روشویی و وسایل و لوازم حمام و دستشویی یکی از کارهایی است که به‌دلیل تنوع فراوان مدل‌ها و برندها دیگر به‌سادگی گذشته نیست.
​​​​​​​در حالی ‌که در روزهای پایانی دومین‌ ماه فصل تابستان به‌سر می‌بریم میوه‌های تابستانه همچنان با قیمت بالایی به ‌دست مردم می‌رسند، به‌طوری که هیچ میوه‌ای را در مغازه‌های میوه‌فروشی نمی‌توان با قیمت کمتر از کیلویی 10هزار تومان پیدا کرد.
با وجود افزایش تولید لوازم خانگی داخلی متقاضیان خرید این محصولات همچنان با کمبود و گرانی در بازار مواجه هستند به‌طوری که قیمت‌های عجیب انواع خارجی و بعضا داخلی این کالاها باعث تعجب خریداران شده است.
​​​​​​​افزایش سرسام آور قیمت مسکن در شهر تهران با وجود قرار گرفتن این موضوع در مرکز توجه دولت و در پیش گرفتن سیاست‌های حمایتی نظیر وام و اقدامات تهدیدی مثل دریافت مالیات از خانه‌های خالی، همچنان ادامه دارد.

صرفه اقتصادی جریمه گرانفروشی !

با وجود تشکیل پرونده‌های متعدد و جریمه متخلفان، عدم ‌بازدارندگی برخوردهای تعزیراتی موجب گرمی بازار گرانفروشی و کم‌فروشی کالاهای اساسی شده است
فشار گرانی، گرانفروشی، احتکار و کم‌فروشی بر سفره خانوارهای ایرانی در حالی روزبه‌روز افزایش می‌یابد که مسئولان دستگاه‌های نظارتی از افزایش تعداد و ارزش ریالی رسیدگی به پرونده‌های متخلفان خبر می‌دهند.
PDF بازار
کوتاه بازار
با وجود افزایش 50درصدی نرخ مصوب برخی انواع خودروهای داخلی طی 3‌ماه گذشته، سیر صعودی قیمت خودرو در حاشیه بازار ادامه دارد و شکاف نرخ مصوب و بازار این محصولات بیشتر شده است.