• پنج شنبه 12 تیر 1399
  • الْخَمِيس 11 ذی القعده 1441
  • 2020 Jul 02

نتیجه تعامل با دنیا

فارین پالیسی: برخورد سرد با پمپئو، تصویر انزوای روزافزون آمریکا و احترام ناچیز کشورهای دیگر به دولت ترامپ را نمایان کرد
نشست اخیر شورای امنیت، سومین تلاش آمریکا و البته سومین شکست دولت دونالد ترامپ در شورای امنیت برای پرونده‌سازی‌ علیه ایران بود؛ نخستین تلاش در اسفند سال 96رخ داد که روسیه قطعنامه ضد‌ایرانی را در شورای امنیت به نفع ایران وتو کرد؛ قطعنامه‌ای که قصد داشت ضمن تمدید تحریم تسلیحاتی یمن برای یک سال دیگر، ایران را به‌خاطر آنچه ارسال موشک به شیعیان حوثی خوانده می‌شود، محکوم کند که با رأی منفی روسیه مواجه شد.

هشدار ایمنی

انفجار در کلینیک سینا اطهر، زنگ خطر ناایمنی و فرسودگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران را به صدا درآورد.

تیرگان جشنی با کاربردی دوگانه

جشن تیرگان یکی از جشن‌های باستانی ایرانی است که در شمار جشن‌های آیینی به همان‌سان جشن‌های افسانه‌شناختی و اسطوره‌ای ایران جای می‌گیرد.

آثار سنگین حریق

​​​​​​​اصولا مراکز جمعیتی با هر کاربری، یعنی مراکزی که تجمع جمعیت در آن وجود دارد، از نظر آتش‌نشانی مراکز مهم شهر محسوب می‌شوند و دارای آسیب‌پذیری بالایی هستند.

آشوراده؛ سپر بلای میانکاله

​​​​​​​طرح گردشگری جزیره آشوراده که دروازه ورود به تالاب میانکاله است، با اقدام به‌موقع دادستانی کل کشور متوقف شد.

پیام تسلیت مقام معظم رهبری درپی جان‌باختن تعدادی از مردم در حادثه تلخ آتش‌سوزی

درپی حادثه بسیار تلخ آتش‌سوزی در یکی از مراکز درمانی تهران که به جان‌باختن جمعی از شهروندان انجامید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام تسلیت، دستگاه‌های مسئول را موظف کردند ضمن بررسی موضوع، تدابیر لازم را برای کاستن از آسیب‌ها و خسارت‌ها به کار گیرند.

ردپای سهمناک موج دوم کرونا

خبر افزایش ابتلا به کرونا همه جا پیچیده و صبح امروز هم احتمالا تعداد بیشتری از مردم دنبال ماسک‌هایشان گشته و کش‌ها را دور گوش و پشت سرها محکم کرده و بعد از خانه بیرون زده‌اند.
گفت‌وگو با مهدی فخیم‌زاده؛ نویسنده، بازیگر و کارگردان سریال «ولایت عشق» به بهانه ولادت حضرت رضا

امام‌ رضا روی زندگی‌ام تاثیر گذاشت

«ولایت عشق» عنوان سریال تاریخی است که تقریبا 20سال پیش با موضوع زندگی امام‌رضاع ساخته شد؛ سریالی که هجرت امام‌رضاع از مدینه به مشهد و توطئه‌های مامون را که سرانجام منجر به شهادت این امام بزرگوار شد، روایت می‌کند.