15
پنج شنبه 12 تیر 1399
شماره 7977
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ریشه‌ها خشک می‌شوند

بسیاری از باشگاه‌های ریشه‌دار و قدیمی دنیا اوضاع خوبی ندارند و جای خود را به باشگاه‌های متمول یک‌شبه داده‌اند
در ایران باشگاه‌های قدیمی و ریشه‌دار و بازیکن‌ساز و بعضا پرطرفدار و پرافتخاری مثل پاس، هما، شاهین، تهران‌جوان، استقلال اهواز، ابومسلم، بانک‌ملی، ملوان، سپیدرود یا منحل شده‌اند یا در دسته‌های پایین دست‌وپا می‌زنند و مدتی است از تیم‌های متمولی که یک‌شبه ظهور کرده‌اند و مدتی در کانون توجه قرار داشته‌اند و افتخاراتی هم به‌دست آورده‌اند، مثل استقلال خوزستان، کشاورز، بهمن، بانک تجارت، شموشک و... خبری نیست.
ویژه
زمانی که اعلام شد لیگ نوزدهم از سر گرفته خواهد شد، بسیاری بر این باور بودند که این مسابقات بعد از 4‌ماه تعطیلی نمی‌تواند کیفیت چندانی داشته باشد؛ مخصوصا که بازی‌ها در ورزشگاه‌های خالی برگزار می‌شد و همین مسئله از جذابیت کار کم می‌کرد.
واقعا چرا قدر نوابغ فوتبال ایران را نمی‌دانیم؟ مثلا همین مسعود اقبالی عزیز که از دیرباز مدرس فوتبال بوده، کلی ایده‌های خارق‌العاده دارد.
بازگشت به تیمی که در آن رشد کرده‌ای یک فضیلت اخلاقی بین بازیکنان حرفه‌ای محسوب می‌شود.
«دروغ نمی‌گویم، از این لحظه واقعا لذت می‌برم.» این جملات ارسلان کاظمی است و منظورش از این لحظه، لحظه‌ای است که سایت فدراسیون جهانی بسکتبال تأیید کرد که او نفر اول نظرسنجی برای انتخاب بهترین اسلم‌دانک جهان شده است.

پرسپولیس بدون من هم راهش را ادامه می‌دهد

باقری: انتقاد از اسکوچیچ چیزی را عوض نمی‌کند / دایی، کریمی و خداداد باید در این فوتبال باشند / جای 90 و فردوسی‌پور خالی است
به‌نظر می‌رسد راه کریم باقری و پرسپولیس به‌زودی از هم جدا خواهد شد.
طارمی مشتری واقعی دارد

طارمی مشتری واقعی دارد

سرمربی ریو آوه پس از درخشش مهاجم ایرانی تأیید کرد که از 5لیگ اروپایی دنبال این بازیکن هستند
به فاصله یک روز پس از درخشش امیر عابدزاده در برد 2‌ بر صفر ماریتیمو مقابل بنفیکا، یک لژیونر دیگر ایرانی هم در سوپرلیگ پرتغال درخشید.
استقلال این روزها بابت 2نتیجه ضعیف برابر سایپا و فولاد به‌شدت تحت فشار قرار دارد.

جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 7977

جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 7977

جدول‌اعداد | 3686

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ایران در حالی از سه‌شنبه‌شب ازسر گرفته شد که در یکی از بازی‌های عجیب این هفته، تیم مدعی آلومینیوم اراک با نتیجه 7 بر صفر علم و ادب تبریز را شکست داد تا به رده دوم جدول صعود کند.
این مطلب تاریخ انقضا ندارد. تا 10 سال دیگر هم می‌توانید همین نوشته را بگذارید جلوی چشم‌تان و مصداق‌های مطرح‌شده در آن را در کامنت‌ها و دیدگاه‌های هواداران فوتبال ایران پیدا کنید.