• پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399
  • الْخَمِيس 21 رمضان 1441
  • 2020 May 14

اتوبوس دولت به شهر نرسید

وعده اختصاص اتوبوس به شهر تهران 10 سال روی میز دولت مانده است
یک هفته تا پایان مهلت رئیس‌جمهور به تهران برای تامین 500اتوبوس باقی مانده اما این وعده هیچ‌گاه در چنین زمان کوتاهی محقق نخواهد شد.

هزار صف‌ زدعاهای مستجاب‌زده *

«باید توجه داشت که عبادات و توسل به‌خصوص در‌ ماه رمضان و شب‌های قدر جزو نیازهای اساسی و حتمی مردم است و مردم در قضایای مهم نیز بیشتر به ارتباط با پروردگار نیاز دارند.»

شب قدر و داستان‌های زندگی

​​​​​​​از کودکی در‌ماه رمضان حس خاصی داشتم؛ سخت و شیرین.

مولا علی‌ع امیر قافله موحدان

ما همگی مسافر خدائیم نه فقط از این جهت که روزی یا شاید هم شبی خواهیم مرد و از دنیا سفر خواهیم کرد بلکه اتفاقا معنای دقیق مسافر خدابودن این است که در روزمرگی‌های زندگی بار سفرمان را براساس توجه به او ببندیم و خدا تنها انتخاب اصلی و همیشگی‌مان باشد- قل‌الله ثم ذرهم- بگو خدا و بقیه را رها کن.

زندگی با کرونا یک نسخه رفتاری

​​​​​​​انسان موجودی است اجتماعی و همیشه نیاز به تعامل و ارتباط دارد.

جزئیات بیشتر از فروش سهام عدالت

به‌دنبال سخنان رئیس‌جمهوری مبنی بر امکان فروش سهام عدالت از طریق بانک‌ها، سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت از بررسی این طرح در شورای بورس خبر داد و تأکید کرد: سهام عدالت قطعاً تا شهریورماه آزاد می‌شود.

کتاب نورانی در قلب تهران

«برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ‌ماه رمضان است.»
دانش‌آموزان درباره بازگشایی مدارس از روز شنبه چه می‌گویند؟

بازگشت پرتردید به مدرسه

از ابتدای اپیدمی کرونا تا‌کنون، وزارت آموزش و پرورش بعد از وزارت بهداشت، دومین نهادی است که در صدر اخبار و گفت‌وگوهای روزانه جامعه قرار دارد و سیاست‌ها و برنامه‌هایی ‌مانند آموزش مجازی از طریق وسایل ارتباطی هوشمند گران و اپلیکیشن شاد باعث شد اعتراض و نقدهای فراوانی به سوی مسئولان این وزارتخانه روانه شود.

تحریم؛ محور گفت‌وگوی روحانی و یاسین