2
پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399
شماره 7942
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

علت افزایش کرونا در خوزستان

علی ربیعی، سخنگوی دولت گفت: مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی قطعاً مورد نیاز است و اگر به همین سیاق جلو برویم مواجهه ما با یک اپیدمی جدید، مواجهه بعدی خواهد بود.
مجلس دهم از 31اردیبهشت‌ماه مذاکرات و مباحثش در تاریخ ادوار مجلس شورای اسلامی بایگانی می‌شود.

ابراز همدردی دولت با خانواده شهدا

رئیس جمهور: دلایل حادثه ناو نیروی دریایی ارتش می بایست بررسی و روشن شده و برای مردم توضیح داده شود
۳روز پس از حادثه شناور ارتش در آب‌های دریای عمان که منجر به شهادت ۱۹درجه‌دار و سرباز وظیفه نیروی دریایی ارتش شد، رئیس‌جمهور در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت گفت: «دلایل این موضوع می‌بایست بعدها بررسی و روشن شده و برای مردم توضیح داده شود.»

کافه مجلس

محمود عباس‌زاده‌مشکینی، استاندار سابق اردبیل در دولت محمود احمدی‌نژاد و منتخب مجلس یازدهم درباره ائتلاف‌های احتمالی برای انتخاب رئیس مجلس به خبرآنلاین گفت: من احتمال می‌دهم پایداری‌ها با دوستان دولت نهم و دهم ائتلاف کنند.
3 پیشنهاد برای برگزاری مراسم عیدفطر
3 پیشنهاد برای برگزاری مراسم عیدفطر
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حاشیه هجدهمین نشست کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: در این جلسه درباره موضوعاتی نظیر برگزاری مراسم روز جهانی قدس، نماز عید فطر، بازگشایی حرم‌های مطهر و کنکور سراسری بحث شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
سعید حجاریان از چهره‌های شناخته شده اصلاح‌طلب در یادداشتی درباره عوارض «تجدد» در ایران نوشته که «بشر امروزی می‌خواهد خویش را در انظار نمایش دهد و پرزنته کند؛ به‌خصوص اکنون که فضای مجازی میداندار است و نرم‌افزارهای ارتباطی در اختیار است، افراد می‌توانند زینت‌های خود را بنمایانند و تفاخر بورزند.»