• پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
  • الْخَمِيس 14 رمضان 1441
  • 2020 May 07

راهکارهایی برای بهبود کسب و کار

اگر 2 اقدام «ایجاد پنجره واحد صدور مجوزها» و «تشکیل دادگاه‌های تجاری برای رفع اختلافات اقتصادی» انجام شود، جایگاه کشور از لحاظ شاخص کسب و کار 40 تا 50 رتبه ارتقا خواهد یافت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته به مناسبت هفته کار و کارگر، در ارتباط تصویری مستقیم و ۳ ساعته با هفت مجموعه تولیدی ضمن تأکید بر نقش و اهمیت جایگاه کارگر و وظایف متقابل کارگر و کارفرما در افزایش کمّی و کیفی تولید و ایجاد ثروت در یک اقتصاد سالم، به بیان نکاتی درخصوص علت نامگذاری امسال به‌عنوان سال جهش تولید و الزامات تحقق این شعار و بخش‌هایی که باید بر آنها تمرکز ویژه شود، پرداختند و وظایف مسئولان در این عرصه را بیان کردند.
عمارت کلاه‌فرنگی عشرت‌آباد در پی توافقات مدیریت شهری تهران با سپاه به موزه سلاح تبدیل می‌شود

بازگشت بناهای تاریخی به تهران

عمارت کلاه‌فرنگی عشرت‌آباد، موزه سلاح می‌شود؛ این اقدام در پی توافقی رخ می‌دهد که بین مدیریت شهری تهران و سپاه صورت گرفته و از قرار معلوم، در آینده‌ای نزدیک، در این عمارت باارزش تاریخی به‌عنوان یکی از مراکز فرهنگی شهر به روی مردم باز خواهد شد. تبدیل عمارت کلاه‌فرنگی شرق پایتخت به موزه، از سری اهداف مدیریت شهری برای احیا و بازگشایی مراکز فر

آزادسازی قیمت و معمای پراید 90 میلیونی

سروش خسروی - دبیر گروه اقتصاد قیمت خودرو در بازار خاکستری، تخت‌گاز‌ رو به افزایش است.

موزه کلاه فرنگی با شرط و شروط

چند سالی است که مرمت، احیا و در اختیار قرار گرفتن بناهای تاریخی در تهران از سوی مدیریت شهری دنبال می‌شود. ها تأکید دارند.

کرونا در راه صعود

آمار روزانه ابتلا به کرونا در کشور سیر صعودی به‌خود گرفته است. آن هم در شرایطی که بسیاری از مردم با توجه به سیاست‌های اخیر در بازگشایی مراکز عمومی و شماری از مشاغل، شرایط را عادی فرض کرده و احتیاط‌ها را کنار گذاشته‌اند.

اروپا برای تعطیلات تابستانی بعد از کرونا آماده می‌شود

رهبران و مردم اروپا، در پی کنترل گسترش کرونا در کشورهای مختلف‌، خود را برای تعطیلات تابستانی آماده می‌کنند؛ مقامات سیاسی با احتیاط از کاهش محدودیت‌ها به همین منظور صحبت می‌کنند و مردم از حالا رزرو اقامتگاه‌ها را شروع کرده‌اند.

استراحت در جوار استخوان‌های شاه زندیه!

با طلا آمدم و با طلا می‌روم

وظیفه شناسی پلیس جوان، تا پای جان

نرخ خودرو ترمز برید