• دو شنبه 28 بهمن 1398
  • الإثْنَيْن 22 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 17

نامه جدید فیفا: تماشای لیگ برای زنان از خرداد99

فیفا در تازه‌ترین نامه‌اش به‌ فدراسیون فوتبال ایران خواسته‌هایش درباره حضور زنان در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی را توضیح داده است
زنان نباید‌ برای تماشای هیچ بازی فوتبالی مشکلی داشته باشند، حتی لیگ‌های داخلی. این تازه‌ترین و مهم‌ترین درخواست فیفا از فدراسیون فوتبال ایران است.

مردم اشتباه نمی‌کنند

بخشی از ابهاماتی که در یک سال اخیر به واسطه افزایش قیمت بنزین، سقوط هواپیمای اوکراین، تحریم‌ها و ردصلاحیت‌ها در اذهان مردم شکل گرفته بود، دیروز در نشست خبری رئیس جمهور پاسخ داده شد.

نظرسنجی؛ بازتاب جامعه یا تبلیغات انتخاباتی

معمولاً با نزدیک‌شدن به فضای انتخابات، بازار نظرسنجی‌ها هم داغ می‌شود. در این چند روز هم در رسانه‌ها نظرسنجی‌های مختلفی در مورد تمایل مردم به مشارکت و یا اقبال آنها به گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی دیده می‌شود.

سخن گفتن با مردم وظیفه حکمرانان

سخن گفتن با مردم از اقتضائات و الزامات جامعه جدید است.

خواب زمستانی بازار اجاره

فعلاً بازار اجاره مسکونی به‌واسطه نبود عرضه و تقاضا راکد است و حتی افزایش قیمت مسکن پس از گرانی بنزین نیز تأثیر چندانی در نرخ‌های این بازار نداشته؛ اما فعالان این بازار معتقدند این سکون به‌واسطه رکود فصلی بازار اجاره است و با آغاز فصل جابه‌جایی بازار مسکن از اواخر بهار سال آینده، دوباره جهش قیمت اجاره اتفاق خواهد افتاد.

مخارج رأی‌گیری

پس از با انتخابات شورایاری در تهران، گزارش شد که بعضی کاندیدا‌ها هزینه‌های سرسام‌آوری در محله خود خرج کرده‌اند.
11باغ تا پایان سال بوستان می‌شوند

تملک باغات؛ این بار در مناطق کم‌برخوردار

بعد از توقف تخریب باغات شهر تهران، طی 2سال اخیر 19باغ پایتخت به بوستان تبدیل شد و اکنون در لایحه بودجه 99شهرداری برای تملک باغ‌های مناطق کم‌برخوردار 200میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است.

پولشویی ماورای بنفش چین برای مقابله با ویروس کرونا

افت فشار گاز عامل قطع برق