24
دو شنبه 28 بهمن 1398
شماره 7883
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بدون نسبت

نقد و نظر
روبر برسون، فیلمساز و نظریه‌پرداز فرانسوی معتقد بود سینما از یک وجه مهم با سایر هنرها تفاوت دارد و آن داشتن پدر و مادر مشخص است.
ویژه
​​​​​​​نوزدهمین و بیستمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی، چهارشنبه 30بهمن و هفتم اسفند، ساعت۱۶:۳۰ به «تحلیل انتقادی گفتمان شمس تبریزی در باب بدعت و متابعت» اختصاص دارد که با سخنرانی مهدی محبتی، عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان، در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
شاید شما هم این گفت‌وگوی طنازانه در شبکه‌های اجتماعی را دیده باشید.
حوزه گردشگری که ساده‌ترین روش درآمد در حوزه خدمات محسوب می‌شود و رضایت عمومی معیشتی را به‌دنبال دارد، صرفا یک ظرفیت به‌حساب می‌آید و نباید بدون زیرساخت‌های لازم آن را در ردیف درآمدهای زودبازده قرارداد.
طرح روز
​​​​​​​ابابو: سکنه یکی از استان‌های اتیوپی به جای گربه و سگ در اطراف شهر ناگهان با یک یا گله‌ای از شیر‌ها مواجه می‌شوند.
​​​​​​​قاهره: رئوف غالی، برادر یوسف غالی، وزیر پیشین اقتصاد مصر در زمان حسنی مبارک به‌دلیل تلاش برای دزدیدن و خارج کردن هزاران شیء باستانی از کشور به 30سال زندان محکوم شد.

عکس روز

عکس روز
50کیلومتر دویدن در راهروی خانه

50کیلومتر دویدن در راهروی خانه

​​​​​​​هانگژو: دونده‌ای در چین که به‌علت شیوع کرونا از تمرین‌ با تیم باشگاهش باز مانده بود در راهروی خانه‌اش 50کیلومتر دوید.
طراحی حمله گسترده به پناهجویان
طراحی حمله گسترده به پناهجویان
​​​​​​​برلین:‌ پلیس آلمان ۱۲ مرد را به ظن تاسیس و حمایت از یک «سازمان تروریستی» راست افراطی که هدفش برنامه‌ریزی برای حمله به پناهجویان بود، دستگیر کرد.
مهارت
​​​​​​​گاهی کودکان مجبورند فشارهایی مانند مسئولیت خانه و مراقبت از کودکان کوچک‌تر را به‌عهده بگیرند یا غمخوار و حمایت‌کننده والدین باشند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​در بهار سال۱۹۳۴ توماس مان، به ‌دعوت ناشر آمریکایی آثارش برای یک سلسله سخنرانی به آمریکا رفت.
​​​​​​​به‌گفته پزشکان و متخصصان دستگاه‌های مادون قرمز، ترمومترهای لیزری که این ایام برای تشخیص ابتلای اشخاص به کرونا corona مورد استفاده قرار می‌گیرند، دقت کافی نداشته و قابل اطمینان نیستند.
​​​​​​​به‌منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت مرغ، وزارت بازرگانی گوشت مرغ منجمد به قیمت 8750ریال برای مصرف‌کننده در سطح شهر تهران توزیع ‌می‌کند.