• دو شنبه 28 آبان 1397
  • الإثْنَيْن 10 ربیع الاول 1440
  • 2018 Nov 19

دستورالعمل ویژه منکران پولشویی

نماینده شهرکرد: چرا آشفته و عصبانی می‌شوید؟ واقعیت پولشویی را بپذیرید
سخنان محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در مورد واقعیت پولشویی گسترده در کشور محور داغ مذاکرات و گعده‌های نمایندگان در صحن علنی بهارستان بود؛ چنانچه اعلام موضع در مورد آن به محور نطق‌های ناطقان میان دستور مجلس کشیده شد و مدافعان و مخالفان ظریف را با هم رودررو کرد.

شوربختی دریاچه ارومیه روبه پایان

جدی شدن بحران خشکیدگی در سال84، اتفاق سخت و سنگینی برای دریاچه‌ای بود که حدود 40سال قبل به‌عنوان تالاب بین‌المللی و ذخیره‌گاه زیست‌کره انتخاب شده بود.

بازنده بزرگ بازی فوتبال

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شد که تیم ملی یتیم است.

گردش مدیران به‌جای چرخش‌آنان

همزمان با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، موضوع استفاده از نیروهای جوان در مناصب مدیریتی رونق گرفته است، برای آنکه درک صحیحی از وضعیت سنی مدیران در دوره‌های مختلف داشته باشیم، خوب است بدانیم درحالی‌که میانگین سن کابینه دولت اول تقریبا زیر 39سال بود، این میانگین در هر دوره افزایش یافت تا اینکه در دولت دوازدهم به میانگین بالای 58سال رسید.

پولشویی از منظر قانون

پولشویی عبارت است از اقداماتی که باعث تطهیر پول‌هایی که منشا غیرقانونی و مجرمانه دارند می‌شود.

پاتک به تحریم دارو

انجمن هموفیلی ایران در نامه‌ای رسمی به رئیس فدراسیون جهانی بیماران هموفیلی به اعمال تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران که تامین داروی بیماران ایرانی ازجمله بیماران هموفیلی را با چالش جدی روبه‌رو کرده است، اعتراض کرد و خواستار پیگیری این فدراسیون جهانی برای حل مشکلات دارویی بیماران ایرانی شد.

تیغ فیلترینگ برای همه پیام‌رسان‌های خارجی

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی اعلام‌وصول شد.

اعتماد دوباره شورا به حناچی

اعضای شورای شهر تهران دیروز عصر، جلسه فوق‌العاده داشتند تا سرپرستی را برای شهرداری انتخاب کنند و سرانجام رأی به منتخب خود دادند؛ پیروز حناچی.

توسعه عدالت اجتماعی روی ریل