• یکشنبه 13 آبان 1397
  • الأحَد 24 صفر 1440
  • 2018 Nov 04

افول قدرت نرم آمریکا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان با تجلیل از حضور پرمعنا و عظیم مردم در «رزمایش بی‌نظیر، توصیف‌ناپذیر و شگفتی‌ساز اربعین»، 3حادثه ۱۳آبان ۴۳، ۵۷ و ۵۸ را نشانه‌هایی از چالش عمیق و مستمر ملت ایران و آمریکا خواندند .

دانش‌آموزان، پیروز فینال آسیا

سالن بزرگ امتحانات دبیرستان 94ساله البرز با آن ابهت و جلال و جبروتش تبدیل شده به سکوی هواداران پرسپولیس

1400بسیار نزدیک است

شورای پنجم در 1400چه شهری را تحویل شهروندان خواهد داد؟ شورایی که تاکنون 2 شهردار انتخاب کرده ‌است؛ شورایی که بنابر فشارهای بیرونی استعفای شهردار اولش را پذیرفت و شهردار دومش هم سرنوشتی مبهم دارد و عنان اختیار در دست مجلس است.

معنا و‌پیامدهای افول آمریکا

این روزها در گوشه و کنار جهان کمتر کسی است که افول آمریکا را به‌منزله واقعیتی در حال تحقق به رسمیت نشناسد.

هیاهو برای هیچ

مشهور است که 40سالگی، دوران بلوغ و اوج کمال است. اینک در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی در ایران، شاهد بلوغ و به کمال‌رسیدن آحاد مردم، کشور و نظام در بسیاری از زمینه‌ها، ازجمله کمال در تدبیر هستیم.

مذاکره برای 1+5 پایتخت

اگرچه ماجراهای خیابان بهشت و سکانداری تهران سر دراز پیدا کرده اما آنگونه که اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس می‌گویند مذاکره‌ها در این رابطه به جد ادامه دارد.

یارانه بنزین تهرانی‌ها؛ 67درصد بیشتر از بودجه پایتخت

بودجه امسال شهرداری تهران 17هزار و 430میلیارد تومان برآورد می‌شود، اما یارانه بنزین ساکنان استان تهران در هر‌سال 29هزار و 200میلیارد تومان است و نشان می‌دهد یارانه بنزینی که دولت به تهرانی‌ها می‌دهد 67درصد از بودجه شهرداری تهران بیشتر است.
چطور می‌توانیم سرپرستی یک کودک را در ایران بپذیریم؟

خیلی دور خیلی نزدیک

این، یکی از فانتزی‌هایی است که به مدد سینما و تلویزیون در اذهان بعضی از ما جا افتاده است؛ اینکه در یک نما، پدر و مادری به فرزندشان بگویند که او را از پرورشگاه آورده‌اند یا سرِ راهی است یا...

اشک پشیمانی بوکسور قاتل