• چهار شنبه 9 آبان 1397
  • الأرْبِعَاء 20 صفر 1440
  • 2018 Oct 31

آقای رئیس جمهور! شما هم دعوتید

همزمان با آماده‌سازی جایگاه ویژه برای بانوان در استادیوم آزادی ، سلطانی‌فر از روحانی دعوت کرد فینال لیگ قهرمانان را از نزدیک ببیند.

اجتماع عظیم کربلایی ها

مراسم اربعین 1440هجری قمری امسال با تجمع میلیون‌ها نفری زائران حرم امام‌حسینع در مسیرهای منتهی به کربلای معلی برگزار شد.

نبرد با آلودگی هوا؛ یک دعوت همگانی

همه می‌دانیم که وضعیت آلودگی هوا در سال گذشته چقدر نگران کننده شد و شاهد تعطیلی مکرر ادارات و مدارس به این علت بودیم.

شهرها بر لب پرتگاه محیط زیستی

سازمان بهداشت جهانی گزارش هولناکی منتشر کرده است که 93درصد کودکان جهان در معرض آلودگی هستند.

اعتبار نظام ‌به اعتبار مرجعیت

درباره نامه سرگشاده آیت‌الله یزدی به آیت‌الله شبیری‌زنجانی چند نکته قابل طرح است؛ ارسال این نامه می‌توانست به‌صورت معمولی، عادی و مخفیانه باشد.

خیزش افراطی‌ها در سه‌قاره

همزمان با انتخاب ژایر بولسونارو به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید راستگرای افراطی برزیل، اعلام کناره‌گیری آنگلا مرکل، صدراعظم لیبرال آلمان از رهبری حزبش، چنان ضربه‌ای بر پیکر تفکر سیاسی لیبرال در دنیای غرب وارد کرده است

دلجویی از آیت‌الله

5روز از انتشار نامه سرگشاده محمد یزدی به آیت‌الله شبیری زنجانی می‌گذرد اما همچنان واکنش‌ها به آن ادامه دارد و حامیان آیت‌الله در پی دلجویی و حمایت از او یا به مهمانی‌اش می‌روند و یا باصدور بیانیه و نامه‌های سرگشاده در مدح این مرجع تقلید اعلام موضع می‌کنند.
نیازهای واقعی را می‌توان از دنیای مجازی تامین کرد؟

همه‌کاره زندگی من

چشم‌هایم را یکهو باز می‌کنم. انگار که دچار یک حمله هیجانی شده باشم. ساعت 2بعد از نیمه‌شب است. کامنت‌های توییت شب قبل را چک می‌کنم؛ همان توییتی که زیرش جنگ عقیدتی شکل گرفته بود و حالا از نگرانی آن از خواب پریده‌ام.

نبض تند تورم در استان‌های مرزی

سربازان آمریکایی سد راه کاروان مهاجران